اطلاعیه شماره 1

ثبت نام موقت دانشجویان متقاضی سکونت درخوابگاه های دانشجویی سال تحصیلی 1401-1400

با تأکید براینکه موضوع بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در سال تحصیلی آینده منوط به تصمیمات وزارت عتف و نیز ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد. لذا  با در نظر گرفتن احتمالات و لزوم برنامه ریزی لازم در این زمینه، ثبت نام موقت متقاضیان واجد شرایط اسکان  برای سال تحصیلی 1401-1400 مطابق جدول زمان بندی انجام می شود.

لذا دانشجویان متقاضی دختر و پسر غیر بومی شاغل به تحصیل در دوره روزانه مقاطع کار شناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین دانشجویان دختردوره شبانه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، می توانند در تاریخ های اعلام شده با مراجعه به پورتال دانشجویی خود اقدام به ثبت نام نمایند.

 

 نکات قابل توجه:

  • ثبت در خواست خوابگاه و همچنین فرم امتیاز بندی مطابق جدول زمان بندی (الزامأ توسط شخص متقاضی تکمیل شود).

2- دانشجویان کارشناسی ورودی مهر 96، ارشد ورودی مهر  98، دکتری ورودی مهر 96و ماقبل آن، مجاز به ثبت نام نمی باشند.

3- به دلیل محدویت ظرفیت خوابگاه های دانشجویی، اختصاص خوابگاه به متقاضیان واجد شرایط بر اساس کسب بیشترین امتیاز لازم می باشد.

4- اسامی دانشجویان واجد شرایط سراهای دولتی (نوع یک و دو) و همچنین شیوه و شرایط تعیین اتاق دانشجویانی که در خواست سکونت آنان تأیید شده، متعاقباً از طریق سایت دانشگاه و معاونت دانشجویی اطلاع رسانی خواهد شد.

5- فرم امتیازبندی برای دانشجویانی که اجاره بهای معوق دارند، فعال نمی شود.

توضیحات مدیر سیستم:

* کلیه دانشجویانی که در پورتال دانشجویی وضعیت درخواستشان در حال بررسی نمایش داده شده است درخواست اولیه شان ارسال شده است و نیاز به درخواست مجدد نمی باشد.

کلیه دانشجویان بایستی حتما به پورتال مراجعه نموده و پس از ثبت درخواست اولیه حتما وضعیت درخواست آنها به شکل زیر در آمده باشد.(چنانچه به درستی درخواست بدهید وضعیت درخواست به شکل زیر در خواهد آمد/ در غیر این صورت مسولیت عواقب آن به عهده دانشجو می باشد.)