ثبت نام موقت دانشجویان غیربومی متقاضی خوابگاه دانشجویی در سال تحصیلی 1401-1400

با تأکید بر اینکه بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در سال تحصیلی جاری منوط به تصمیمات وزارت عتف و نیز ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد. لذا  با در نظر گرفتن احتمالات و ضرورت برنامه ریزی لازم در این زمینه، ثبت نام موقت دانشجویان واجد شرایط  ورودی مهر ماه 1400 و همچنین دانشجویان ورودی سال های قبل که در نوبت گذشته موفق به ثبت درخواست نشده اند، برای سال تحصیلی 14001-1400 مطابق جدول زمان بندی ذیل انجام می شود .

لذا دانشجویان واجد شرایط دختر و پسر غیر بومی شاغل به تحصیل در دوره روزانه مقاطع کار شناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین دانشجویان دختر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد شبانه متقاضی سکونت در خوابگاه، می توانند در تاریخ های اعلام شده با مراجعه به پورتال دانشجویی خود اقدام به ثبت نام نمایند.

                نوع اقدام           زمان اقدام       اقدام کننده
ثبت درخواست سکونت در سرای دانشجویی  از تاریخ 1400/07/28 لغایت 1400/08/08 دانشجو
تایید شرایط سکونت متقاضی در سرای دانشجویی همزمان با ثبت درخواست امور سراهای دانشجویی
تکمیل فرم الکترونیکی امتیاز بندی برای کلیه ورودی ها   از تاریخ 08/11/ 1400 لغایت 1400/08/28 دانشجویانی که درخواست آنان تایید شده است.

نکات قابل توجه:

1- ثبت در خواست خوابگاه و همچنین فرم امتیاز بندی مطابق جدول زمان بندی الزامأ توسط شخص متقاضی تکمیل شود.

2- دانشجویان ورودی های قبل که در نوبت گذشته (تابستان 1400) اقدام به ثبت درخواست نموده اند و همچنین دانشجویان ورودی جدید که در حین ثبت نام، درخواست خوابگاه خود را ثبت نموده اند، نیاز به ثبت درخواست جدید ندارند.

3- دانشجویان کارشناسی و دکتری ورودی 96، دانشجویان ارشد ورودی 98 و ماقبل آن، مجاز به ثبت نام نمی باشند.

4- فرم امتیازبندی برای دانشجویان ورودی های قبل که اجاره بهای معوق دارند، فعال نمی شود.

5- کلیه مدارک مربوط به فرم امتیازبندی (کمیته، بهزیستی، شاهد و ایثارگری و…) باید حتماً در سامانه بارگذاری گردد. هیچ گونه مدرکی توسط امور سراهای دانشجویی به صورت دستی دریافت نمی گردد.

6- به دلیل محدویت ظرفیت سراهای دانشجویی، اختصاص خوابگاه به متقاضیان واجد شرایط بر اساس کسب بیشترین امتیاز لازم می باشد.

7- اسامی دانشجویان واجد شرایط سراهای دولتی ( نوع یک و دو)، شیوه و شرایط تعیین اتاق دانشجویانی که درخواست سکونت آنان تأیید شده، متعاقباً (پس از قطعی شدن وضعیت بازگشایی سراهای دانشجویی) از طریق سایت دانشگاه و معاونت دانشجویی به آدرس hsu.ac.ir/md اطلاع رسانی خواهد شد.