درباره دانشگاه | رشته های تحصیلی | تقویم آموزشی
جمعه 2 فروردین 1398




“کیفیت تصادفی نیست، بلکه همیشه نتیجه تلاش هوشمندانه است.”

بروشور هاي آموزشي تدريس و يادگيري


از آنجا كه یکی از مولفه‌های اصلی کیفیت در نظام آموزش عالی، کیفیت فرایند تدریس- یادگیری است و کیفیت این مؤلفه نیز بستگی به کیفیت یاددهی و عملکرد یادگیری دارد؛ لذا لازم است اعضای هیأت علمی خود نیز با اصول یادگیری و مفاهیم مربوط به روان‌شناسی یادگیری و راهبردهای یاددهی- یادگیری آشنا باشند و این امر مستلزم تقویت توانمندی‌های حرفه‌ای اعضای هیأت علمی در این زمینه است. در همين راستا مديريت نظارت و ارزيابي دانشگاه  به منظور بالندگي اعضاي هيات علمي و دستیابی به هدف های فوق، فعاليتي مستمر را پايه گذاري نموده و مستمراً بروشورهايي را در زمينه تدريس و یادگیری تقديم حضور اعضاي محترم هيات علمي خواهد كرد.

هدف کلی کارگاه تجربه های یادگیری در آموزش عالی 

نشانه نمره گذاری

مفاهیم مربوط به یاددهی یادگیری

راهبردهای موفق اموزشی

چارچوب تدوین طرح درس

Tony Bates T. digital  age

روش کاوشگری گروهی

Teachin- Learning Theory

خانواده الگوهای تدریس

روش یادسپاری

بدیعه ‍پردازی

الگوی آموزش مستقیم

شبیه سازها 

روش تدریس غیر مستقیم

الگوی تدریس کاوشگری عمومی