IMG_5681

 

در مراسمی با حضور معاون اداری مالی، رئیس دانشکده جغرافیا و علوم محیطی، مدیر دفتر ریاست دانشگاه و جمعی از اعضای هیات علمی دانشکده جغرافیا و علوم محیطی از زحمات دکتر محمد علی زنگنه اسدی مدیر سابق مرکز پژوهشی علوم جغرافیایی و مطالعات اجتماعی تقدیر و دکتر ابوالقاسم امیر احمدی، به عنوان مدیر جدید این مرکز فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون مالی اداری دانشگاه در این مراسم  دکتر زنگنه اسدی را فردی دارای تجربه و سابقه ی اجرایی بسیار خوب عنوان کرد و افزود: خدمات و تلاش های  دکتر زنگنه در جایگاه مدیریت مرکز پژوهشی علوم جغرافیایی و مطالعات اجتماعی  سبب شد این مرکز با  تولید علم و پژوهش که رسالت اصلی دانشگاه ها است، در بالابردن شاخص های پژوهشی دانشگاه نقش مهمی را ایفا کند.

دکتر عبدالرحیم عسکری تصریح کرد: امروز مجموعه مدیریتی دانشگاه قصد دارد از تجربه گرانبهای اجرایی و علمی دکتر زنگنه در جایگاه دیگری که احساس نیاز بیشتری می شود استفاده کند.

معاون مالی اداری دانشگاه در ادامه ضمن تقدیر از زحمات دکتر زنگنه اسدی و اساتید و کارشناس این مرکز اظهار امیدواری کرد حضور دکتر امیر احمدی به روند رو به رشد مرکز پژوهشی علوم  جغرافیایی و مطالعات اجتماعی شتاب بیشتری ببخشد.

دکتر زنگنه اسدی نیز در ادامه با تشکر از برگزاری این جلسه با اشاره به اینکه در هر جایگاهی باید در راستای پیشبرد اهداف سازمانی تلاش کرد، یادآور شد: هدف بنده در سال های خدمت چیزی جز پیشبرد اهداف دانشگاه نبوده است و  در هر بخش و جایگاهی که مجموعه دانشگاه تشخیص دهند با تمام توان در راستای تحقق این هدف تلاش خواهم کرد.

دکتر امیر احمدی، رئیس جدید مرکز نیز با اشاره به فعالیت های مرکز پژوهشی علوم  جغرافیایی و مطالعات اجتماعی در چند سال اخیر، تصریح کرد: خوشبختانه این مرکز در سالهای اخیر و  با حسن مدیریت و تلاش های  اعضای مرکز،  تعامل بسیار خوبی با خارج از دانشگاه داشته و  با انجام طرح های پژوهشی در محیط های پیرامون سبزوار و شهرهای اطراف توانسته رسالت خود را به خوبی انجام دهد و این سبب دیده شدن مرکز در شهرستان شده است.

وی  افزود: امروز زمان جهش مرکز پژوهشی علوم  جغرافیایی و مطالعات اجتماعی است و باید زمینه ارتقای این مرکز به پژوهشکده را فراهم کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات ارزنده دکتر زنگنه اسدی تقدیر شد و دکتر امیر احمدی به عنوان مدیر جدید مرکز پژوهشی علوم  جغرافیایی و مطالعات اجتماعی معرفی گردید.