زیست کود سازان ارغوان

کود زیستی غنی شده با عصاره جلبک دریایی: این کود به صورت مایع در بسته بندی یک لیتری تولید می شود. کاربرد محصول در زمینه کشاورزی بوده و این محصول برای گیاهان زراعی، باغی، گلخانه ای و زینتی مورد استفاده قرار گرفته و به رشد، نمو و باروری گیاهان کمک می کند.

مدیریت و مشاوره کسب و کار بهار

مدیریت و مشاوره کسب و کار بهار

شرکت مدیریت و مشاوره کسب و کار بهار متشکل از تیمی توانمند، پرانگیزه و پویا با برخورداری از مشاوران علمی، حرفه ای و با تجربه، از لحظه شکل گیری ایده اولیه تا راه اندازی ک سب و کار در کنار استارت آپ ها خواهد بود.

آریاز ایده گستر

شرکت آریاز ایده گستر اسرار

تولید کننده تجهیزات پرورش انواع طیور، قفس های پرورش خانگی و صنعتی نیمه اتومات و تمام اتومات، دستگاه های جوجه کشی. جهت اطلاعات بیشتر به آدرس سایت مراجعه فرمایید.

پردازش سیر آفاق

معرفی و موضوع فعالیت شرکت پردازش سیر آفاق متشکل از اساتید و نخبگان دانشگاهی در سال ۱۳۹۳ در استان خراسان رضوی مستقر در پارک علم و فناوری خراسان رضوی (مرکز رشد سبزوار) تاسیس شد بنادر و سازه‌های فراساحلی رسما آغاز نمود

شرکت پیشگامان انتقال فن آوری رضا

طراحی و ساخت دستگاه شبیه ساز خورشیدی که در سال ۱۳۹۹ در سامانه TRL گرید ۷ را کسب نموده است.

شرکت جامه یاب

پوشاک از نیاز های اصلی و اولیه‌ی ما بوده و هست، و تامین آن یکی از چالش های همیشگی فعالان این حوزه بوده که تایم ، انرژی ،هزینه و منابع زیادی سالانه صرف جستجوی پوشاک مناسب برای تامین کنندگان و عموم مردم میشود .

هوشمند گستر

عدم تفکیک زباله علاوه بر هدر رفتن منابع ملی دارای معضلات اجتماعی بسیاری می‌باشد.در شرکت هوشمندگستر با ارائه سامانه چپاک(چه پااااااک!) .....

مشاورین کارآفرین ساسویه

ارائه خدمات تجاری سازی،آموزش مهارت های کارآفرینی و مدیریت، مشاوره و عارضه یابی کسب و کار و خدمات دیجیتال مارکتینگ به کسب و کارها(علی الخصوص شرکتهای دانش بنیان،فناور، نوآور و خلاق) فعالیت می نماید.

شرکت نیمه هادی سربداران

برای دیدن اطلاعات شرکت کلیک کنید.

سیمرغ الکترونیک اسرار

برای دیدن اطلاعات شرکت کلیک کنید.

هلدینگ اسرار پویای شرق

مجتمع GSA با هدف گسترش زمینه فعالیت و با توجه به توانایی فنی خود، در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت گلخانه مدرن طرح وِنلو با برند GSA Greenhouse شروع کرد.

شرکت دانش بنیان داروسازی مهروماه

شرکت دانش بنیان داروسازی مهر و ماه از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در دو مسیر شامل لاین تولیدی (فراورده های طبیعی) و لاین تحقیق و توسعه (داروهای ضد سرطان) آغاز کرد.

گروه نرم افزاری و برنامه نویسی پاستا

گروه نرم افزاری و برنامه نویسی پاستا در سال ۱۳۹۹ با هدف طراحی و توسعه سامانه های اداری و سازمانی و همچنین خدمات طراحی سایت ، افزونه نویسی اختصاصی ، سئو ، موشن گرافی ایجاد گردید.

آذر پارس نیکا

هسته فناور آذر پارس آرنیکا، آقای مهدی کریمی نژاد با ایده محوری دیوارپوشهای کامپوزیتی دکوراتیو دیوارپوش های دکوراتیو کامپوزیتی نسل جدید سری محصولات سنگهای مصنوعی است که با صنعت معماری و ساختمان در ارتباط است. کاربرد دیوارپوش های دکوراتیو در نماهای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی تجاری و اداری است که هدف از ارائه این محصول حذف یک نواختی دیوارهای ساده ساختمان ها-عایق حرارت و برودت- عایق رطوبت-عایق صوت و ارتعاش و مقاوم در برابر رشد میکروب ها و باکتری های ساختمانی است در تولید این دیوارپوش ها از مواد غیر قابل بازیافت و مضر موجود در محیط زیست استفاده شده که علاوه بر کاهش آلودگی محیط زیست جرم نهایی محصول را نیز کاهش می دهد .​

اولین سامانه مدیریت یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی حرکت از سنت به مدرنیته این بار در آموزش با سامانه هوشمند مجد اولین سامانه مدیریت یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی و ارایه دهنده تمامی خدمات مربوط به مدیریت مدارس و نیز قابل استفاده برای مدیر ، معلم ، دانش آموز،اعضای کادر مدرسه و خانواده به صورت مجزا. ما کمک می کنیم مدارس ، آموزشگاه ها و موسسات آموزشی با امکانات مجد فضای یادگیری مختص به خود را کامل به طور آنلاین مدیریت کرده و با کمک ابزار های طراحی شده مبتنی بر هوش مصنوعی،نیاز ها و خواسته های مطلوب خود را برآورده سازند. همچنین با طراحی سیستم اختصاصی امتیاز دهی برای هر مجموعه آموزشی ،تمامی اعضا می توانند از خدمات متنوع آموزشی ، کمک آموزشی و تفریحی بهره مند گردند. بنیان گذار : محمد تاج ابادی ۰۹۱۲۰۷۸۰۸۶۶

اطلاعات تماس

آدرس: میدان صاحب الزمان،  خیابان 24 متری انقلاب، خیابان نیستان،  پلاک 5

کد پستی: 9618676115
تلفن تماس: 44641952-44641958
پست الکترونیک: roshd@hsu.ac.ir