فارس در مورد شرکت کنندگان در آزمونهای دولت گذشته تا پایان سال استخدام میشوند ، معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور تا پایان سال برطرف می‏شود تا برای ایجاد شرایط استخدام نیروهای جدید دولتی اقدامات لازم صورت گیرد.
سیدشهاب‏ الدین چاوشی ظهر امروز در نشستی با مهری فرماندار فیروزکوه، معاونان فرماندار، شهرداران و دیگر مدیران شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: اگر بخواهیم مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم باید در راستای ایجاد و حفظ ارتباط بین مردم به عنوان ولی‏نعمت‏های خود با نظام سیاسی و همه کسانی که توفیق خدمت‏گزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند، تلاش کنیم و در محافل، فضاها و مکان‏های مختلف به مردم خدمت کنیم و با دیدگاه‏ها و نظراتشان آشنا شویم.
وی اضافه کرد: بیش از یکسال است که شاهد بر سرکار آمدن دولت مدبر و علاقه‏ مند به نجات کشور در عرصه‏ های مختلف هستیم و به همت اکثریت مردم که کشور خود را دوست دارند، این کار صورت گرفته و این دولت تحولات ارزشمندی را در کشور ایجاد کرده است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران تاکید کرد: همه مسئولان مکلف هستند که خود را در معرض نقد، نگاه مسئولانه و منتقدانه مردمی که به دولت تدبیر و امید اعتماد کرده‏ اند و حتی کسانی که رای نداده‏اند و از هموطنان مان در خارج از کشور هستند، قرار دهند و آنها حق دارند به کشور بیایند تا با نظرات و دیدگاه‏ های همه هموطنان آشنا شویم.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: پیگیری موضوع استخدام کارمندان و تمهیداتی که در دولت قبل صورت گرفته بود، اکنون در حال انجام است؛ اما با توطئه عربستان و همدستی‌اش با کشور آمریکا در زمینه به کاهش رساندن قیمت نفت، با محدودیت‏ هایی مواجه شده‏ ایم.