دارت

 

 

 

✅مدیر تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری از برگزاری مسابقات دارت اوپن رنکینگ جهانی ۲۰۱۸ در رده جوانان به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری خبر داد.

✅دکتر محمدرضا شهابی کاسب در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: در گردهمایی مسئولین کمیته‌های دارت استان های کشور که در گرمسار برگزار شد، میزبانی مسابقات دارت اوپن رنکینگ جهانی ۲۰۱۸ در رده جوانان به دانشگاه حکیم سبزواری واگذار شد.

✅رئیس کمیته آموزش و پژوهش دارت کشور با اشاره به اینکه در ایران چهار مرحله مسابقات اپن جهانی در ۲۰۱۸در رده جوانان برگزار می شود، افزود: شهرهای شاهرود، شیراز، اردبیل و سبزوار(دانشگاه حکیم سبزواری) به عنوان میزبان چهار مرحله این مسابقات هستند.

✅وی ادامه داد: مرحله چهارم و پایانی این مسابقات که مهمترین مرحله آن نیز هست در بهمن ماه سال ۹۷ در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار خواهد شد.

✅روانشناس تیم ملی دارت کشورافزود: قبل از این رقابت ها اردوی تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ رومانی نیز در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار خواهد شد.

✅دکتر شهابی کاسب با اشاره به اینکه دانشگاه حکیم سبزواری تنها دانشگاهی در کشور است که میزبان اردوهای تیم ملی یک رشته ورزشی می شود، افزود: این میزبانی به واسطه تفاهم نامه همکاری های مشترک بین دانشگاه حکیم سبزواری و انجمن دارت کشور و ارزیابی این انجمن از پتانسیل های خوب و رایزنی های مسئولان تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری حاصل شد.

✅گفتنی است دکتر محمد رضا شهابی عضو هیات علمی و مدیر تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری و رئیس کمیته آموزش و پژوهش دارت کشور به عنوان روانشناس ملی پوشان جوان دارت ایران را در مسابقات جهانی ۲۰۱۹رومانی همراهی خواهد کرد.