🔷اردوی تیم ملی دارت در دانشگاه حکیم سبزواری یکی از کاملترین اردوهای تیم ملی دارت است/ سال 97 را سال آموزش دارت نامگذاری کرده ایم

🔹سرپرست تیم ملی دارت کشور با اشاره به امکانات و حسن میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: با توجه به امکانات خوب و برنامه ریز ی های اصولی صورت گرفته از سوی دانشگاه حکیم سبزواری برای تیم ملی دارت در حال برگزاری یکی از کاملترین اردوهای تیم ملی دارت کشور در دانشگاه حکیم سبزواری هستیم.

🔹مهندس کامبیز ایوب زاده با اشاره به اینکه این مرحله از اردو آخرین مرحله از اردوی تیم ملی دارت بزرگسالان ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا- آقیانوسیه است، افزود: برای حضور در بازی‌های قهرمانی آسیای-اقیانوسیه برنامه‌ریزی‌ خوبی انجام داده ایم و با توجه به نتایج سال های گذشته و پتانسیل موجود در کادر فنی و اعضا، امیدواریم بتوانیم یکی از تیم‌های مدعی در بازی‌های آسیایی باشیم.

🔹سرپرست انجمن دارت کشورتوسعه علمی را یکی از موارد بسیار مهم در توسعه ورزش دارت برشمرد و ادامه داد: خوشبختانه و به واسطه تفاهم نامه همکاری های مشترک بین انجمن دارت کشور و دانشگاه حکیم سبزواری که درسال گذشته منعقد شد، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در خصوص مباحث علمی و پژوهشی ورزش قهرمانی دارت در کشور بودیم.

🔹وی افزود: انجمن دارت و کمیته آموزش و پژوهش این انجمن به آموزش های علمی دارت نگاه ویژه ای دارد به طوری که امسال را سال آموزش دارت نامگذاری کرده ایم.

🔹 مهندس ایوب زاده ارتقای همگانی ورزش دارت در کشور را از جمله اولویت های مهم انجمن دارت برشمرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم این رشته را در بعد همگانی در جای جای کشور توسعه دهیم.

 

.اردوی تیم ملی دارت