🔸اولین دوره مسابقات دارت کارکنان زن دانشگاه های منطقه 9 کشور در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود

🔹مدیر تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: اولین دوره مسابقات دارت کارکنان زن دانشگاه های منطقه ۹ کشور ششم تا هشتم بهمن ماه در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

🔹دکتر محمدرضا شهابی کاسب در گفت و گو با روابط عمومی افزود: کارکنان زن دانشگاه های استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان در قالب هفت تیم در این رقابت ها حضور دارند.

🔹روانشناس ورزشی تیم ملی دارت بزرگسالان کشور اظهار کرد: تیم های ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه سمنان، دانشگاه شاهرود، دانشگاه بیرجند، دانشگاه دامغان، دانشگاه اسفراین و دانشگاه حکیم سبزواری تیم های شرکت کننده در این رقابت ها هستند.

🔹دکتر شهابی با اشاره به اینکه رقابت ها در دو روز برگزار می شود که روز نخست مسابقات به صورت انفرادی و روز دوم مسابقات به صورت دوبل برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در پایان تیمی که بیشترین امتیازات را در جمع بندی کلی دو روز کسب کند به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات شناخته می شود.

🔹مدیر تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای همگانی ورزش دارت در کشور برشمرد و گفت: با توجه به استقرار مرکز پژوهش های علمی دارت کشور در دانشگاه حکیم سبزواری امیدواریم بتوانیم با برگزاری اینگونه برنامه ها به صورت علمی و تخصصی به توسعه ورزش دارت در کشور کمک کنیم.