🔸به عنوان دومین حوزه استان خراسان رضوی:

❇️ برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی کنکور ۹۹ با حضور ۱۱۶۹ داوطلب در دانشگاه حکیم سبزواری

🔹 آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کنکور ۹۹ در دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان دومین حوزه اجرای این آزمون در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

🔹 مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری در گفتگو با روابط عمومی ضمن اعلام این خبر گفت: این آزمون با شرکت ۱۱۶۹ داوطلب متقاضی ادامه تحصیل در رشته علوم ورزشی از شهرهای سبزوار، نیشابور، فیروزه، خوشاب، جغتای، داورزن، جوین، بردسکن، خلیل آباد از امروز تا ۳۰شهریور به مدت چهار روز در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

🔹 دکتر رسول زیدآبادی با اشاره به اینکه در سال های گذشته تنها حوزه برگزاری آزمون در استان خراسان رضوی، دانشگاه فردوسی بود، افزود: خوشبختانه با توجه پتانسیل و امکانات دانشگاه حکیم سبزواری در حوزه های ورزشی و رایزنی های صورت گرفته توسط مسولین و همچنین عملکرد خوب دانشگاه در برگزاری آزمون ها، امسال میزبانی آزمون عملی تربیت بدنی کنکور به عنوان دومین حوزه استان خراسان رضوی به دانشگاه حکیم سبزواری واگذار شد.

🔹 وی خاطرنشان کرد: آزمون عملی امسال در دانشگاه حکیم سبزواری با در نظر گرفتن کلیه ملاحظات و تمهیدات بهداشتی جهت پیشگیری از بیماری کووید-۱۹ (کرونا) اجرا خواهد شد.