چهارمین کرسی علمی‌-ترویجی دانشکده الهیات دانشگاه حکیم سبزواری با مجوز شواری عالی انقلاب فرهنگی با عنوان « نقد و تحلیل ماده 483 قانون مدنی: رویکردی نو به احکام و آثار تلف مورداجاره » در روز سه شنبه ۲9/ ۳/ ۹۷ توسط خانم دکتر رجائی، دکترای فقه و حقوق خصوصی، عضو هیات علمی گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه حکیم سبزواری، ارایه گردید.
در ابتدای این جلسه، پس از قرائت کلام‌الله مجید، آقای دکتر موسی زرقی، مدیر جلسه کرسی علمی-ترویجی، ضمن خوش‌ آمد گویی به استادان، دانشجویان و علاقمندان مباحث علمی، به معرفی موضوع کرسی و ارایه کننده و ناقدان کرسی پرداختند.
این جلسه سپس با دعوت از ارایه‌ کننده محترم، خانم دکتر رجائی جهت ارایه اثر خود ادامه یافت. پس از ارایه، ناقدان جناب آقای دکتر علیشاهی دانشیار دانشگاه یاسوج به عنوان داور خارجی و جناب آقای دکتر برزویی عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان داور داخلی  درباره موضوع  بحث و نقد کردند. در ادامه فرصت به ارایه کننده داده شد تا به نقدهای مطرح شده پاسخ دهد. این جلسه با دعوت از حضار برای بیان پرسش‌های خود ادامه یافت و در پایان با بیان انتهایی مدیر جلسه پایان پذیرفت.