نشست زنده تلویزیونی مدیر کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار در سیمای خراسان رضوی برگزار شد.

در این برنامه که با موضوع تحلیل و بررسی مسائل اخیر کشور برگزار شد، مدیر کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار، عدم تبیین دقیق مسائل مربوط به حجاب را  از عوامل مشکلات به وجود آمده دانستند، ایشان همچنین در ادامه بیان داشتند که سوالات مختلفی از طرف جامعه دانشجویی بدون پاسخ مانده و بایستی به درستی پاسخ داده شود.

دکتر کوشکی ضعف عملکردی در حوزه رسانه های جدید را عامل مهمی در مشکلات اخیر کشور عنوان کردند و ضرورت آموزش سواد رسانه ای را مهم برشمردند و با اشاره به فرمایشات مقام ‌معظم رهبری(مدظله العالی) گفتند: در قبال ضعف های عملکردی مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی حضور مسئولین ارشد کشور و استان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، برای پاسخگویی به سوالات جوانان از ضرورت های امروز است.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه حکیم سبزواری، نقش فریضتین امر به معروف و نهی از منکر متقابل میان مردم و مسئولین را نقشی پررنگ بیان کردند که می تواند از مشکلات به وجود آمده اخیر جلوگیری کنند.

ایشان با بیان اینکه استکبار جهانی از ظرفیت رسانه های خود کمال استفاده را کرده است، هوشیاری و بصیرت را در زمان کنونی برای خنثی کردن تاثیرگذاری این موضوع مهم دانستند.

مدیر کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار با بیان نقش عوامل خارجی در اغتشاشات اخیر افزودند موفقیت های اخیر کشور در مسئله‌ برجام و ایستادگی کشور در مقابل غرب، باعث تمرکز دشمنان بر ایجاد التهاب در کشور بوده است.

دکتر کوشکی همچنین با اشاره به اصل ۲۷ قانون اساسی ایجاد فضای مناسبی مانند کرسی های آزاداندیشی، برگزاری مناظرات و … را راهکارهای مناسبی برای جلوگیری از التهابات عنوان کردند و در پایان ابراز امیدواری نمودند با تلاش مسئولین و ایجاد رضایت مندی اقتصادی،اجتماعی و… برای مردم، فتنه گران نتوانند از مشکلات بهره برداری خصمانه نمایند.