مدیر کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار: در شرایط فتنه کنونی، سکوت خواص و بالاخص اساتید بسیجی، بازی در پازل دشمن است.

نشست هم اندیشی اساتید بسیجی شهرستان سبزوار برگزار شد

در این نشست صمیمی که استادان بسیجی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان سبزوار حضور داشتند، مسئولین بسیجی دانشگاه حکیم سبزواری با ارائه سخنرانی ها مختلف ضمن خوش امد گویی ، اغشتشات اخیر را محکوم کردند.
در ادامه جناب سرهنگ موحدنیا فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه سبزوار با ابراز اینکه دشمن از گذشته تاکنون توطئه های خباثت انگیز مختلفی را برای کشور ما در سر داشته است ، با الهام از سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حرکات اخیر را حوادث جزئی بیان کردند که هرگز نمی تواند مشکلی برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.
در این نشست، مدیر کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار با بیان اینکه نقدهایی به برخی علمکردها داریم گفتند: معتقدیم که نظام در مسیر درستی حرکت می کند که صحت این موضوع را عزم جدی دشمنان برای زمین زدن این نظام نشان می دهد.
دکتر کوشکی همچنین تصریح کردند همین که در زمان های حساس، افراد حرف نزنند و سکوت کنند، یعنی در پازل دشمن بازی کرده اند.
ایشان از استادان بسیجی خواستند فضای جهاد تبیین و نهضت روشنگری در دانشگاه ها را به طور جدی ایجاد و دنبال کنند و با کمک مسئولین دانشگاه ها برگزاری کرسی های آزاداندیشی و مناظره را فراهم کنند.
مدیر کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار با اشاره به آیات قرآن کریم درباره عدم ترس از سرزنش ملامت کنندگان افزودند: جهاد تبیین به فرموده مقام عظمای ولایت، جهاد اکبر است و این موضوع از دغدغه های اصلی سازمان بسیج اساتید است.