وَ لاَ تَحْسَبَنَ اللَّهَ غَافِلاً عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فیهِ الْأَبْصَارُ؛

و خدا را از آنچه ستمکاران انجام می‌دهند، بی خبر مپندار؛ مسلماً [کیفر] آنان را برای روزی که چشم‌ها در آن خیره می‌شود، به تأخیر می‌اندازد. ابراهیم/۴۲

همزمان با ایام هفته بصیرت و سالگرد مرد خستگی ناپذیر میدان های مبارزه علیه تروریسم جهانی سردار سرافزار سپهبد حاج قاسم سیلمانی و در مقطعی که تلاش ناتوی غربی در آشوب کشاندن نظام مقدس جمهوری اسلامی به شکست انجامیده است؛ عمال و ایادی استکبار جهانی در اقدامی تحریک آمیز حریم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران را هدف کینه خود قرار دادند.
هنوز چندی از گناه بزرگ و نابخشودنی نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به چهر‌ه‌ی نورانی و قدسی پیامبر اکرم (ص) نگذشته است که این نشریه یکبار دیگر در اقدامی سخیف، عناد و کینه‌ شرارت ‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب را آشکار ساخت.
این مجله فرانسوی بار دیگر دامن هنر و مطبوعات را به بی حرمتی‌ها آلوده کرده است و در کشوری با داعیه آزادی، دموکراسی اقدام به توهین و گستاخی به شخصیت منحصر به فرد ولی فقیه و رهبر مسلمانان آزاده ی جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) کرده است.
کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار با محکوم نمودن چنین عمل مذبوحانه و وقیحانه، از تمامی نهادهای موثر انتظار دارد تا برخورد جدی را با این نشریه و حامیانش انجام دهند.
همچنین بی تردید آحاد دانشگاهیان عزیز به ویژه اساتید بسیجی، ضمن تبیین اقدامات خصمانه دشمنان، هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی و بالاخص رفتارهای مکارانه و خصمانه مسئولان فرانسوی نسبت به جمهوری اسلامی ایران را از یاد نخواهند برد.