نشست بصیرتی بسیجیان دانشگاهی در طلیعه چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این نشست دکتر اسدی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با عرض خیرمقدم به میهمانان جلسه و تبریک دهه فجر و میلاد مسعود امام علی(ع) حضور ایت الله خاتمی نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان را در جمع بسیجیان دانشگاهی شهرستان سبزوار گرامی داشتند.

در ادامه حضرت آیت الله خاتمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر جهاد تبیین گفتند: اینکه کسانی می گویند حال مردم خوب نیست و به این دلیل حال ما هم خوب نیست،تعبیر این حرف این است که مردم تماما اغتشاشگران هستند در صورتی که تنها جمعی کوچکی از ملت ایران در اغتشاشات حضور داشتند.
ایشان در ادامه بیان داشتند: فریب خوردگان باید بدانند که مردم به این خاطر ناراحتند که اغتشاشگران امنیت و اقتدار نظام را هدف گرفته اند.
نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزودند: درست است که تمام مردم با ما همفکر نیستند اما خواهیم دید که در ۲۲ بهمن چه سیلی از مردم به راهپیمایی خواهند آمد.
امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود گفتند: راه و رسم جمهوری اسلامی ایران،راه و رسم علی ابن ابیطالب(ع) است که فرمود ما آمده ایم قوانین معطل اسلام را اجرا کنیم،
حضرت آیت الله خاتمی با بیان اینکه بی اعتمادی به مسوولین خط اول دشمن است گفتند: مسوولین شب و روزشان را در خدمت می گذراند و این موضوع را صراحتا مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سخنانشان اشاره کرده اند و اینکه بگوییم تمام مسوولین دچار خطا هستند حرف دشمن است و خط دشمن در این مقطع القا بی اعتمادی به مسوولین است.
عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه افزودند: از اینکه در جریانات گذشته در فضای مجازی نیش های زهرآگین به سمت رهبری هم پرتاب کردند باید بدانیم حریم رهبری است که بیش از چند دهه است ایران را حفظ کرده است.

در پایان این مراسم سه تن از اعضای شورای کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار احکام خود را از دست حضرت آیت الله خاتمی دریافت کردند.