دکتر مردانی در نشست هم اندیشی هیات رئیسه و روسای دانشکده های دانشگاه حکیم سبزواری:دانشگاه باید انسان های تمدن ساز تربیت کند.

در ابتدای این نشست حجه الاسلام ایمانی خواه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه ضمن خیرمقدم به رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به لزوم کارآمدی سیستم اداری، خواستار افزایش روحیه مدیریت جهادی شدند و عنوان کردند که این موضوع جز با درایت ،علم و انگیزه خدمت به مردم شکست خورده خواهد بود.

در ادامه دکتر مردانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و امام‌ راحل(ره) از میزبانی کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار برای برگزاری نشست هم اندیشی تقدیر کردند. ایشان با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس در سال ۱۳۵۹ بیان داشتند: خط خصومت دشمنان از سال های دور تاکنون وجود داشته و دارد و در این راستا چندین مسئله در نظام اولویت دار شده است که دانشگاه در این مسیر می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در جمع هیات رئیسه دانشگاه بیان کردند: اهمیت دادن به شعار سال باید سرلوحه کار باشد و موانع موجود در جهت تحقق اهداف این شعار برداشته شود.

دکتر مردانی دومین مسئله حائز اهمیت در سال جاری را  موضوع عفاف و حجاب عنوان کردند که بایستی به آن به طور ویژه پرداخته شود و نقش دانشگاه به عنوان متولی فرهنگی نقشی پررنگ در این زمینه است.

رئیس سازمان بسیج اساتید در پایان اولویت های جدید سازمان را انسجام بخشی و تعالی سازمانی،کمک به اعتلای آموزش عالی کشور و کمک به ارتقا نظام حکمرانی کشور عنوان کردند و از اساتید بسیجی خواستند برآیند اقداماتشان در این جهت سوق یاید.

گفتنی است قبل از این نشست رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و اعضای هیات رئیسه دانشگاه حکیم سبزواری با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.