قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی در دانشگاه حکیم سبزواری

نحوه درخواست «تائیدیه تحصیلی» و «سوابق تحصیلی»

باتوجه به اینکه در سامانه تأییدیه تحصیلی آموزش و پرورش به آدرس https://emt.medu.ir امکان درخواست الکترونیکی «تاییدیه تحصیلی» و «سوابق تحصیلی» فراهم شده است. باید همه پذیرفته شدگانِ در دانشگاهها براساس مراحل اجرایی زیر، برای درخواست الکترونیکی «تأییدیه تحصیلی» و «سوابق تحصیلی» خود اقدام نمایند.

  1. پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی خود پس از تکمیل کردن فرمهای مربوطه، نسبت به ثبت درخواست ارسال این تاییدیه ها به دانشگاه حکیم سبزواری اقدام نمایند که پس از کامل شدن فرآیند درخواست کد پیگیری جداگانه برای هر مدرک در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت که با در اختیار داشتن این کدها باید نسبت به ثبت نام اینترنتی دانشگاه اقدام نمایند.
  • تبصره: دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق، علاوه بر مدرک دیپلم باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش دانشگاهی نیز اجرا نمایند.
  1. فارغ التحصيلان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند. اما فارغ التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن با کدپیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعلام شده، باید به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیل خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش پس از بررسی و تأیید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.