در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی و همچنین ایام ماه صفر،معاونت فرهگی و اجتماعی با همکاری دفترنهادرهبری،۶۰۰۰عنوان کتاب را در قابل مذهبی،اجتماعی و فرهنگی جهت بازدید و خرید دانشجویان به مدت ۱۰روز برپا کرده است.
۰۱
معاونت فرهنگی دانشگاه در این باره گفت: برگزاری نمایشگاه های متنوع در زمینه علمی و فرهنگی،می تواند،زمینه توجه بیشتر دانشجویان را درجهت  اهمیت دادن به فرهنگ کتاب و کتاب خوانی خوانی بالا ببرد.
دکترکشاورز،وجود غرفه های فرهنگی را در حاشیه این نمایشگاه از نکات مثبت این حرکت فرهنگی برشمرد و افزود:انتخاب و جایگزینی فعالیت هایی که با روحیه دانشجو سازگار باشد می تواند زمینه ساز حضور دانشجویان به محیط های فرهنگی شود که وجود غرفه های فرهنگی یکی از این موارد است.
۰
وی،در ادامه هدف از برپایی نمایشگاه کتاب را نشر فرهنگ دینی و عاشورایی و تشویق دانشجویان در جهت توجه بیشتر و علمی تر به واقعه عاشورا بیان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم ضمن برگزاری مراسمات سوگواری،در امر فرهنگ کتابخوانی در زمینه های معنوی و مذهبی نیز،گام های موثری برداریم.
۰۵
لاز به ذکر است درحاشیه برگزاری این نمایشگاه غرفه هایی شامل پبت نام کربلای نیابتی، نمایشگاه پوستر حجاب و عفاف، نمایشگاه خوشنویسی خط خون و غرفه ی تیم رسانه ای همزاز با محوریت فضای مجازی برپا می باشد.
۰۴   ۰۳
این نمایشگاه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی، دفتر نهاد رهبری، انجمن اسلامی دانشجویان عدالت خواه و جمعه اسلامی دانشجویان برپا شده است.