مدیراجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری، برگزاری نمایشگاه پوستر با موضوع عفاف و حجاب را،تقویت تعادل سازمانی نامید.
۰۱
به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب،حوزه مدیریتی اجتماعی، با هدف آشنایی قشر دانشجو با فرهنگ عفاف و حجاب و مقوله فرهنگ اسلامی به عنوان یکی از رسالت های عظیم دانشگاه، نمایشگاهی شامل۳۰طرح را در ابعاد۵۰در۷۰ در محل نگارخانه اسرار به معرض نمایش گذاشت.
۰۴
دکتررمضانی،در این باره گفت:پرداختن به مقوله حجاب می تواند از زوایای گوناگون صورت گیرد که مدیریت اجتماعی با همت کارشناسان توانست،ضمن توجه به رویکرد اجتماعی این حرکت،رویکر کارکردی و به عینیت رساندن به اهداف از پیش تعیین شده را در نظر بگیرد.
ساختار گرا بودن و ایجاد تعادل در یک مجموعه دانشگاهی و سازمانی با در نظر گرفتن مثلث (دین،هستی و انسان) که شامل خدا،شغل و همسرگزینی می شود که هر فعالیت اجتماعی را دربر می گیرد.
۰۲
این استاد دانشگاه،به نتیجه رساندن فعالیت ها را با دو روش مشاهده و استدلال بصورت کمی و کیفی،نشان دهنده ایجاد تعادل در یک مجموعه دانست و گفت: اگر این دو مقوله را در نظر بگیریم می توانیم شاهد ایجاد تعادل و واکنش های مثبت باشیم.
۰۳
وی، به زبان دیگر،نمایشگاه را یک میدان تراکمی و فعالیت عام معرفی کرد که با زاویه نقطه نظر یا تحلیل در فرم،چشم انداز خود را به نمایش می گذارد.
لازم به ذکر است،این نمایشگاه تا پایان ماه صفر جهت بازدید دایر می باشد.