۹
گروه هنری باران،که پیش از این با اجرای نمایش های حماسی و ارزشی،مخاطبان خاصی را به خود اختصاص داده است،اینبار همزمان با ایام صفر،فصلی دیگر را در راستای زنده نگه داشتن واقعه عظیم کربلا را به تصویر کشیده است.
مدیرفرهنگی دانشگاه حکیم ضمن اعلام این خبرافزود:گروه هنری باران که مشتکل از دانشجویان فعال این دانشگاه می باشد،طی دوسال متوالی توانسته،برنامه های قابل تقدیری،را به نمایش بگذارد که اینبار طی تلاش چند ماه ،نمایشی با عنوان ” آخرین شاهد” روایت واقعه عاشورا و مظلومیت امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان را با زبان تئاتر برای مخاطبین بروی صحنه می آورند.
نمایش ” آخرین شاهد” از زبان فردی به نام  هفهاف بن مهنّد راسبی بصری، است که از بصره به کربلا آمد.امّا زمانی رسید که امام و یارانش به شهادت رسیده بودند.جنگید و به شهادت رسید.
رحیم زاده زبان نمایش را بهترین وسیله انتقال و تفهیم،حوادث و نهادینه کردن احساسات و جملات عنوان کرد و گفت:امیدواریم بتوانیم در راستای فعالیت های فرهنگی،با اجرای اینگونه برنامه ها،در تعالی آمیزه های اعتقادی و دینی،مسمرثمر باشیم.
این نمایش به صورت ترکیبی(تئاتر،نور و تعزیه)  به سرپرستی و کارگردانی :امیرحسین مرادی، نویسندگی: مریم سادات طبسی و بازیگری۸دانشجو روزهای دوشنبه و سه شنبه(۲۴/۲۵آبان)در تالار استادشریعتی ساعت۱۹به روی صحنه می رود.
از فعالیت های صورت گرفته توسط گروه هنری باران می توان به لیلا(شهدای غواص) حواریون حسین(محرم). خلوت خرابه(شهادت حضرت رقیه) فتاح نامه (جشنوار قرآنی) اشاره کرد.