نمایشگاه بازتاب،نام نمایشگاهی است که به منظور حضور دکترایرجی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و مدیران فرهنگی اجتماعی دانشگاه های منطقه ۹کشور توسط تعدادی از دانشجویان پرتلاش دانشگاه حکیم برپا شد.
photo_2017-01-25_17-15-02
دکتر ایرجی ضمن تقدیر از تلاش دانشجویان،بیان کرد: فعالیت های هنری دانشگاه حکیم  با توجه به عدم وجود رشته های تخصصی هنری،تاکنون توانسته است جای خوبی را با ذوق سرشاری که در بین دانشجویان وجود دارد،در میاندیگر دانشگاه های منطقه به خود اختصاص دهد.
مدیرکل وزارت ضمن اهمیت به فعالیت های علمی و فرهنگی،تلاش بیشتر  نشریات دانشجویی را خواستارشد و بخش خالی نشریات در نمایشگاه را از نکات قابل تامل در کنار دیگر فعالیت ها،عنوان کرد.
وی همچنین،تلاش دانشگاه حکیم را تاکنون در رابطه با پیمودن پیچ و خم های پیش رو،برای رسیدن به آرمان های متعالی،مثبت بیان کرد و افزود:با توجه به پتانسیل هایی که بنده از دانشگاه حکیم به یاد دارم و تلاش و همدلی نیروهای فرهنگی،انتظار می رود که این دانشگاه بتواند با حفظ این صمیمیت بین کارشناسان،مسئولین  و اعتماد به دانشجویان، به اعتلای بیشتر و بهتری دست پیدا خواهند کرد.
photo_2017-01-25_17-14-50
دکتر فضل اله ایرجی،به فراهم آوردن شرایطی برای بروز خلاقیت دانشجویان تاکید کرد و گفت: همانند همیشه به دانشجویان اعتماد کنید و حقی برای آنها قائل شوید،چرا که اعتماد به توان مندی دانشجویان منجر به ایجاد بهترین ها،در تمامی عرصه های علمی،فرهنگی،اجتماعی و دینی خواهیم بود.
photo_2017-01-25_17-15-13
وی در انتها،سبزوار را مهد نثرفارسی معرفی کرد و تاکید کرد،دانشگا حکیم می تواند برای تدوام فرهنگ ادبی و هنری،با برگزاری جشنواره هایی همانند ادبیات داستانی و با بهره گیری تجربیات و خلاقیت دانشجویان در جهت رشد و تثبیت این فرهنگ غنی،گام های موثری بردارد.
لازم به ذکر است،نمایشگاه “بازتاب”حاصل تلاش و دستاوردهای علمی،فرهنگی،قرآنی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه حکیم را در عرصه های ملی و منطقه ای،با استفاده از خلاقیت هنری دانشجویان با سبک سنتی اسلامی،به تصویر بکشد.