در این جلسه معاون دانشجویی دانشگاه طی اظهاراتی، تلاش موثر شورای سابق در پیگیری نقطه نظرات و موضوعات صنفی دانشجویان در چهارچوب قوانین و ضوابط مربوط در سایه دلسوزی و کار متعهدانه را از ویژگی های بارز اعضای آن دانست.
آقای دکتر انتظاری با مثبت ارزیابی کردن فعالیت شورا در سال گذشته، با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود، از مساعی و زحمات ارزشمند اعضای سابق شورا تقدیر نمودند.
در ادامه آقای ذاکری معاون مدیر دانشجویی با ارایه گزارشی از روند برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان در سال 94، توضیحاتی را در زمینه مفاد دستورالعمل آیین نامه شورا و نیز نحوه انتخاب دبیر و برگزاری جلسات شورا ارایه و برای اعضای جدید شورای مزبور آرزوی توفیق نمودند.
در بخش دوم جلسه معاون دانشجویی دانشگاه سخنان مبسوطی را در زمینه وظایف و حجم فعالیت های انجام شده حوزه معاونت دانشجویی در بخش های مختلف رفاهی – دانشجویی و نیز انتظارات این معاونت از اعضای جدید شورا در حدود قوانین و مقررات مربوط، بیان کردند.
ایشان ضمن آرزوی توفیق برای اعضای جدید شورا، اظهار امیدواری نمودند با ظرفیت و انگیزه ای که در اعضای شورا وجود دارد، زمینه روشن و امیدوارکننده ای از تعامل و همکاری های دو جانبه در جهت ارتقای کیفیت و بهینه سازی خدمات دانشجویی بوجود آید.
در پایان جلسه، اعضای جدید شورای صنفی-رفاهی دانشجویان ابلاغ خود را از معاون دانشجویی دانشگاه برای یک سال تحصیلی دریافت نمودند.
[slider captioncolor=”#0015d8″ navcolor=”#0bc120″ controls=”true” bullets=”true” pause=”hover”]
[slide title=”” image=”http://www.hsu.ac.ir/md/files/2015/11/1.jpg” caption=”” active=”active”/]
[slide title=”” image=”http://www.hsu.ac.ir/md/files/2015/11/2.jpg” caption=””/]
[slide title=”” image=”http://www.hsu.ac.ir/md/files/2015/11/3.jpg” caption=””/]
[slide title=”” image=”http://www.hsu.ac.ir/md/files/2015/11/4.jpg” caption=””/]
[/slider]