نکته مهم : تاریخ های استفاده شده در این راهنما فرضی می باشد لذا جهت اطلاع از تاریخ های دقیق به پورتال خود  مراجعه نمایید.
نکته مهم: تمامی راهنما را به طور کامل بررسی نمایید و تمامی مراحل را اجرا کنید در غیر اینصورت عواقب عدم انتخاب اتاق بر عهده دانشجو می باشد.
ابتدا به پرتال دانشجویی خود مراجعه نمایید.

8

پس از وارد شدن به پرتال خود بر روی گزینه دانشجویی کلیک نموده و گزینه امور خوابگاه را کلیک نمایید.سپس باقی مراحل مطابق راهنما انجام دهید.

9

با توجه به اینکه قبلا فرم امتیاز بندی را پر نموده اید، بر روی گزینه گروه بندی کلیک نمایید.

3

 
Untitled

حال   پس از مشاهده تصویر فوق و تشکیل گروهی با نام خودتان بر روی دکمه بازگشت کلیک نموده و به صفحه آغازین  باز می گردید. در این مرحله گروهی با نام شما مشاهده می شود که در قسمت ستون دسته گروه یکی از دسته های اول، دوم یا سوم مشاهده می شود. دقت کنید که برای ورود به مرحله انتخاب اتاق باید حتما مرحله قبل را انجام داده و دسته گروه خود را مشاهده نمایید. تصویری مشابه تصویر فوق مشاهده می کنید.

 
a

نکته مهم:پس از مشاهده دسته گروه خود در یکی از زمان های داده شده بر حسب دسته گروه به قسمت مرحله 3 – تعیین اتاق مراجعه نمایید.
حال باقی مراحل انتخاب اتاق را مطابق تصویر زیر انجام دهید.

 
b

پس از کلیک بر روی گزینه فوق مطابق تصویر صفحه زیر برای شما وارد می شود که می توانید با کلیک های متوالی اتاق مورد نظر خود را مطابق با تصاویر زیر انتخاب کنید.

 
1
2
3
4
5

با کلیک کردن گزینه انتخاب اتاق مورد نظر برای شما انتخاب گردیده و پس از بازگشت به صفحه اول صفحه ای مشابه صفحه زیر برای شما ظاهر می شود.

4

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید در قسمت وضعیت آدرس اتاق شما مشابه تصویر فوق مشاهده می گردد.
حال اتاق شما ثبت شده است و کار به پایان رسیده است.

نکته بسیار مهم:
تنها زمانی که آدرس اتاق خود را مشابه تصویر قبل مشاهده نمودید اتاق برای شما ثبت شده است.