اولین جلسه هم اندیشی تخصصی مدیران جهاد کشاورزی با فناوران مرکز رشد برگزار شد.

 این جلسه با حضور مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های  سبزوار،خوشاب،داورزن،ششتمد،جوین و جغتای -مدیران اتحادیه های حوزه کشاورزی سبزوار و شرکت‌های فناور مرکز رشد و به میزبانی مرکز رشد واحدهای فناور در تاریح  سه شنبه ۲۹ شهریور در محل پاتوق علم و فناوری مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا دکتر حاجی آبادی معاون پژوهشی دانشگاه ضمن بیان اهمیت ارتباط بین فناوران و بهره برداران به لزوم همکاری و ارتباط این دو در حوزه صنعت تاکید نمود.

سپس دکتر رضایی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه با بیان اینکه مهمترین چالش کشور در حال حاضر اقتصاد و تولید است ابراز داشت که نیازهای صنعت و فناوران باید شناسایی شود و سپس ارتباط موثر صورت پذیرد.

سپس ۸ شرکت فناور مستقر در مرکز رشد که در حوزه کشاورزی فعالیت داشتند به معرفی شرکت و محصولات خود پرداختند که مورد استقبال مدیران قرار گرفت و در این میان پرسشها و پاسخهای مهمی که منجر به پیوند فناوران و بازار هدف میشد؛ انجام پذیرفت. با توجه به اهمیت موضوعات مطرح شده و نیاز به برگزاری جلسات پیوسته در این حوزه ، به تشخیص کلیه مدیران ادامه مباحث به جلسات بعد موکول گردید.