شرکت دانش بنیان داده پرداز سندباد با همکاری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در اولین فن‌بازار صنعت برق و نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور یافت.

در تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲، شرکت دانش بنیان داده پرداز سندباد در نمایشگاه بین‌المللی تهران شرکت کرد.

یکی از اتفاقات مهم در این نمایشگاه، انعقاد قراداد همکاری بین شرکت سندباد و شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بود. در این نمایشگاه، بیش از ۳۰۰ نیاز فناوری ارائه شده بود و شرکت‌های فعال در حوزه برق و انرژی محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند.

در غرفه شرکت داده پرداز سندباد، مدیران ارشد صنعت برق از جمله آقای دکتر آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر، مهندس محسن ذبیحی مدیرعامل توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، دکتر مرتضی شعبان‌زاده مدیر کل دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری وزارت نیرو، مهندس باغیشنی معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت نیروی توزیع نیروی برق خراسان رضوی و معاون هماهنگی توزیع نیروی برق مهندس پیرپیران حضور داشتند. و از دستاوردهای شرکت از نزدیک آشنا شدند.

با حضور در این نمایشگاه، شرکت دانش بنیان داده پرداز سندباد توانست روابط خود را با شرکت‌های برق و انرژی تقویت کرده و پتانسیل خود را در ارائه فناوری‌های نوین به این صنعت اثبات کند. و به توسعه و پیشرفت صنعت برق در کشور کمک نماید.

اطلاعات تماس

آدرس: میدان صاحب الزمان،  خیابان 24 متری انقلاب، خیابان نیستان،  پلاک 5

کد پستی: 9618676115
تلفن تماس: 44641952-44641958
پست الکترونیک: roshd@hsu.ac.ir