شرکت دانش بنیان داروسازی مهروماه

شرکت دانش بنیان داروسازی مهر و ماه از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در دو مسیر شامل لاین تولیدی (فراورده های طبیعی) و لاین تحقیق و توسعه (داروهای ضد سرطان) آغاز کرد. این مجموعه در هر دو مسیر از فناوری نانو انکپسولاسیون بهره میبرد. از مهمترین ویژگی های این فناوری؛ جلوگیری از تخریب دارو در محیط های مخرب برای دارو نظیر معده و روده و متعاقب آن کاهش میزان مصرف دارو است. علاوه بر این کاهش عوارض و افزایش راندمان دارو هم از ویژگی های بارز این فناوری بشمار میرود.

تیم علمی مجموعه مهر و ماه علاوه بر تکیه بر دانش خود که به شکل استاندارد در اختیار معدود شرکت ها در دنیا می باشد، از ظرفیت های علمی اساتید در سرتاسر دنیا بهره میبرد.شرکت داروسازی مهر و ماه در سال ۱۴۰۰ موفق به اخذ گواهی دانش بنیان نوع اول (بالاترین سطح فناوری و غیر قابل کپی بودن) از معاونت علمی ریاست جمهوری شد که در حوزه دارو و مواد پیشرفته دارویی توانست به عنوان پنجمین شرکت در سرتاسر نیمه ی شرقی کشور در زمره شرکت های دانش بنیان نوع اول قرار گیرد.

مجموعه مهر و ماه در سبد دارویی خود ۴ فراورده طبیعی با هدف کمک به بهبود دیابت، قلب و عروق، کاهش وزن، فشار خون، سیستم ایمنی، ضد التهاب، کمک به خواب راحت و آرامش بخش را قرارداده است. لازم به ذکر است ۲ فراورده در سطح عرضه و دو فراورده در مرحله دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو است.مجموعه مهر و ماه مفتخر است در تیم علمی و فروش خود از ظرفیت متخصصان جوان و پرتلاش استفاده کند که یکی از سیاست های این مجموعه جذب نیروهای علمی و جوان از دانشگاه های کشور می باشد.

شایان ذکر است تولید محصولات در یکی از بهترین و باکیفیت ترین مجموعه های دارویی انجام میگیرد.

 

 

مدیر عامل: اقای دکتر سید رضا سعید جلالی

تلفن تماس:  09004900334

ایمیل شرکت: mm_pharmaceutical.co@yahoo.com

وب سایت:  WWW.mm-encapsulation.com

 

 

ادرس:

دفتر مرکزی=تهران -خیابان ائمه اطهار پلاک ۱۴۶

دفتر مشهد= خیابان چمران ۹ ساختمان نشان پلاک ۳۰۶

اطلاعات تماس

آدرس: میدان صاحب الزمان،  خیابان 24 متری انقلاب، خیابان نیستان،  پلاک 5

کد پستی: 9618676115
تلفن تماس: 44641952-44641958
پست الکترونیک: roshd@hsu.ac.ir