شرکت پیشگامان انتقال فن آوری رضا

شرکت پیشگامان انتقال فن آوری رضا توسط گروهی از متخصصین و کارشناسان تحصیل کرده داخل و خارج از کشور تاسیس شد که هر یک با بیش از ۲۰ سال سابقه تجربه داخلی و بین المللی تحقیق و پژوهش، انتقال فناوری، طراحی و ساخت تجهیزات و مجموعه های مورد نیاز صنایع نفت وگاز، صنایع پلیمری ، صنایع پالایشگاهی و…   تلاش دارند تا اندوخته های علمی و عملی خود را در خدمت به میهن عزیزمان به کار گیرند و گامی در جهت ارتقای سطح تکنولوژی کشورمان بردارند.

 

فعالیتهای اصلی مجموعه:

  • طراحی و ساخت دستگاه شبیه ساز خورشیدی که در سال ۱۳۹۹ در سامانه TRL گرید ۷ را کسب نموده است.
  • باز معرفی و اطلاع رسانی به تمامی شرکتهای نفت داخلی و پژوهشگاه صنعت نفت در خصوص دریافت سرتیفیکیت API واعلام آمادگی ایشان برای خرید در صورت تولید این تجهیزات.
  • طراحی و ساخت دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات به صورت پیوسته و به روش ترکیبی حرارتی و مادون قرمز و… برای بار اول در خاورمیانه که کار تحقیقات اولیه آن به انجام رسیده و نمونه محصول مورد تایید کارفرما قرار گرفته.
  • طراحی و ساخت خط تولید قند به روش غیر سانتریفیوژ برای بار اول در تاریخ صنعت قند که نمونه های تولید شده مورد تایید مصرف کننده قرار گرفته است.
  • طراحی و ساخت کیسه های جاذب آب با بهره وری بالا وصرفه جویی مصرف آب تا ۸۰%در امور کشاورزی، باغداری و گلخانه ای.
  • طراحی و ساخت سیل بندها ی فوری با قدرت بازدارندگی کمتر از یک دقیقه در اندازه و ابعاد مختلف از یک لیتر تا ۲۵۰۰لیتر بصورت روتین و تا ۱۰ متر مکعب بر اساس سفارش.

 

 

اطلاعات تماس

آدرس: میدان صاحب الزمان،  خیابان 24 متری انقلاب، خیابان نیستان،  پلاک 5

کد پستی: 9618676115
تلفن تماس: 44641952-44641958
پست الکترونیک: roshd@hsu.ac.ir