هلدینگ اسرار پویای شرق

معرفی شرکت:
مجتمع GSA با هدف گسترش زمینه فعالیت و با توجه به توانایی فنی خود، در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت گلخانه مدرن طرح وِنلو با برند GSA Greenhouse شروع کرد.

این مجتمع با استفاده از دانش فنی تیم تحقیقاتی خود، بهره­ گیری از بروزترین مراجع علمی و پژوهشی دنیا و تحقیقات میدانی در ایران و کشورهای قطب گلخانه در دنیا، توانست سازه مدرن گلخانه با طرح ونلو(سازه آلومینیومی با پوشش شیشه) را از پایه طراحی و پس از مرحله تولید آزمایشی اکنون به تولید انبوه برساند. این مجتمع با مهندسی معکوس، آنالیز، آلیاژسازی و اکسترود پروفیل­های آلومینیومی اختصاصی و طراحی اسکلت فولادی مستحکم در برابر بارهای مختلف متناسب با شرایط اقلیمی ایران و منطقه خاورمیانه، توانسته است مزیت­ های ویژه سازه­ های مختلف و بروز دنیا را در یک جا جمع نموده و در نتیجه سازه­ای منحصر به فرد با ویژگی­ های خاص را طراحی کند که نیازهای یک گلخانه ­دار را تمام و کمال در این سازه تامین نماید.

پس از طراحی، ساخت و اجرای چندین هکتار گلخانه در ایران و ساخت پروژه ­هایی برای کشورهای مالزی و ازبکستان، اکنون ما توانایی تولید انبوه سازه گلخانه مدرن برای تمام نقاط ایران و کشورهای منطقه را داریم.

 

 

هلدینگ اسرار پویای شرق
برند GSA Greenhouse
مدیرعامل هلدینگ: مهندس محسن سعادت منش
مدیرعامل مجموعه Greenhouse: دکتر علی عامری
تلفن تماس: ۸-۰۵۱۴۴۳۳۵۰۲۵
وب سایت: greenhouse.gsa.ir
ایمیل: info@gsa.ir

 

 

اطلاعات تماس

آدرس: میدان صاحب الزمان،  خیابان 24 متری انقلاب، خیابان نیستان،  پلاک 5

کد پستی: 9618676115
تلفن تماس: 44641952-44641958
پست الکترونیک: roshd@hsu.ac.ir