هوشمند سازان نگار پرداز ایلیا

هوشمند سازان نگار پرداز ایلیا

مدیرعامل: مهدی مهری | تلفن تماس: ۰۵۱۴۴۶۴۱۹۵۴-۰۹۳۶۵۳۱۷۵۹۰ | وب‌سایت: https://nahannama.ir | ایمیل شرکت: mehdi.mehri69@gmail.com

صفحه اصلی

https://www.aparat.com/Fun30ty

https://facebook.com/103386312355398

https://t.me/projects684

https://www.youtube.com/channel/UCITUCtQSXUZCkbz82vEfolg

معرفی و موضوع فعالیت:

شرکت هوشمند سازان نگار پرداز ایلیا متشکل از تیمی جوان و متخصص درزمینه هوش مصنوعی و پردازش تصاویر فعالیت می‌نماید. این شرکت در سال ۹۷ تأسیس‌شده و نرم‌افزارهای متعددی را طراحی و ارائه کرده است. برخی از این نرم‌افزارها و محصولات عبارت‌اند از:

  1. نرم‌افزار رفع تاری و تشخیص پلاک نهان نما: در بسیاری از صحنه‌های جرم دورینه‌ای مداربسته تصویری واضح و شفاف از پلاک ماشین را ضبط نمی‌کنند. این نرم‌افزار می‌تواند در انجام عملیات رفع تاری و تشخیص پلاک به کاربران کمک کند. این نرم افزار دارای سطح آمادگی فناوری (TRL) 7 از بیست و یکمین جشنواره پژوهش و فناوری می باشد.

سایت:    nahannama.ir

  1. نرم‌افزار رفع مه، دود و گردوغبار: نرم‌افزار رفع مه، دود و گردوغبار در قالب یک پروژه برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه و عرضه‌شده است. هر سه نرم افزار به صورت مجزا دارای سطح آمادگی فناوری (TRL) 8 از بیست و یکمین جشنواره پژوهش و فناوری می باشد.
  2. نرم‌افزار چشم‌پزشکی: این نرم‌افزار شامل انواع مختلف تست‌های چشم‌پزشکی می‌باشد که پزشکان می‌توانند از آن برای انجام تست‌های مختلف استفاده نمایند.
  3. دستگاه هوشمند سازی عصب و عضله: این دستگاه برای انجام تمرین‌های ورزشی و پزشکی طراحی و پیاده‌سازی شده است و ثبت اختراع‌شده. این دستگاه دارای سطح آمادگی فناوری (TRL) 6 از بیست و یکمین جشنواره پژوهش و فناوری می باشد.
  4. کتاب داستان اختصاصی شادینال: این محصول یک کتاب داستان اختصاصی و با نام کودک می‌باشد که می‌تواند باسلیقه‌ی خود و بر اساس ظاهر خود طراحی و پیاده‌سازی نماید.

سایت:

https://shadinal.com/

  1. ثبت ۲ مقاله در حوزه رفع مه از تصاویر
    1. https://www.ije.ir/article_82483.html
    2. https://www.ije.ir/article_72528.html

برخی از افتخارات

همکاری مستمر با پلیس در حوزه رفع تاری و تشخیص پلاک از سال ۹۴
پژوهشگر برتر استان در جشنواره هفته پژوهش مشهد ۱۳۹۷
واحد فناور برتر استان در جشنواره هفته پژوهش مشهد ۱۳۹۷
رتبه اول در دومین جشنواره ایده های برتر کارآفرینی دانشگاه حکیم ۱۳۹۷
قبل
بعدی
مدارک تحصیلی اعضای شرکت
مهدی مهری (مدیر عامل) : کارشناس ارشد هوش مصنوعی – پردازش تصویر (دانشگاه صنعتی شاهرود) فائزه آذری نصرآباد (نایب رئیس) : کارشناس ارشد هوش مصنوعی – پردازش تصویر (دانشگاه صنعتی شاهرود)

اطلاعات تماس

آدرس: میدان صاحب الزمان،  خیابان 24 متری انقلاب، خیابان نیستان،  پلاک 5

کد پستی: 9618676115
تلفن تماس: 44641952-44641958
پست الکترونیک: roshd@hsu.ac.ir