ضمن تبریک و با آرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته شدگان به استحضار می رساند، متقاضیان تا تاریخ 10 مردادماه 1399 فرصت دارند نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض کتبی خود را از طریق لینک زیر به دانشگاه حکیم سبزواری اعلام نمایند. بدیهی است  در این لیست , تا پایان تاریخ مذکور, احتمال تغییر وجود دارد و پس از آن به اعتراضات ترتیب اثر داده نخواهد شد. برای پیگیری اعتراض خود با شماره ۰۵۱۴۴۰۱۲۶۳۹ و یا ایمیل m.fasihfar@hsu.ac.ir در تماس باشید.

در هر زمان که تصمیم نهایی برای انصراف یا قطعی نمودن پذیرش از استعداد درخشان دانشگاه حکیم گرفته اید فوراً نسبت به تکمیل فرم آن( لینک زیر) حتماً اقدام نمایید که در غیر این صورت عواقب ناشی از آن بر عهده متقاضی خواهد بود. آخرین فرصت انصراف و یا قطعی نمودن 2 روز پس از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد می باشد.

در صورت انصراف برخی از متقاضیان که اسامی آنها اعلام شده است به انتخاب دانشگاه , نفرات بعدی جایگزین خواهند شد.

طبق آیین نامه ، پذیرش و ثبت نام لیست نهایی اعلام شده ، به صورت مشروط به تایید سازمان سنجش ، انجام خواهد گرفت.

کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعداد درخشان) می بایست کد رشته قبولی خود را با دفترچه چک نموده و چنانچه کد رشته اعلام شده با رشته قبولی مطابقت ندارد در اسرع وقت جهت تصحیح اعلام گردد . لازم به ذکر است پس از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد اطلاعات قابل ویرایش نخواهد بود.

 

لیست اولیه  پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد 

انصراف یا قطعی کردن پذیرش

اعتراض به نتایج اعلام شده

لیست نهایی منتشر شد: کلیک نمایید