گزارش گردهمایی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی
در تاریخ 11 اردیبهشت 1397 دانشجویان رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی وفارغ التحصیلان سالهای دور دانشگاه حکیم سبزواری در این رشته در آمفی تئاتر دانشکده نفت گرد هم آمدند تا تجدید خاطره و تشدید محبت کنند.
در این مراسم که به همت انجمن علمی فقه و مبانی حقوق اسلامی برگزار گردید پس از قرائت آیاتی از قرآن مجید و استماع سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، دکتر سلمانی ایزدی در سخنرانی خود با دانشجویان سابق و فعلی خود به خوشامدگویی و گفتگو پرداختند؛ سپس حجة الاسلام دکتر خاتمی به عنوان نماینده ولی فقیه و عضو هیئت علمی گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی به تبریک میلاد صاحب الزمان (عج) و تبیین جایگاه علم فقه و تاثیرات آن بر اجتماع و علم حقوق پرداختند. آنگاه دکتر علوی، ریاست دانشکده الهیات و معارف اسلامی، خاطراتی از دوران دانشجویی خود ارائه نمود. این گرد همایی با اشعار زیبای دکتر فغانی، شاعر کشوری و عضو هیئت علمی گروه علوم قرآن و حدیث ادامه یافت.
پایان بخش این مراسم دعوت از تمامی فارغ التحصیلان بر فراز جایگاه و معرفی تک تک عزیزان و جایگاه شغلی آنان و خاطرات زیبای دانشجویی بود.
گفتنی است این مراسم با اجرای دکتر زرقی عضوهیئت علمی و دانشجوی سابق دانشگاه حکیم در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی انجام گرفت.