به گزارش روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد «پیوند» برای شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌ها در حوزه برق و مکانیک به منظور بهم‌رسانی شتابدهنده‌ها و استارت‌آپ‌ها برگزار می‌شود.
صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای تکمیل چرخه ایده تا بازار و کمک به استارت‌آپ‌ها و ایده‌پردازان، اقدام به طراحی خدمتی جهت توانمندسازی استارت‌آپ‌ها تحت عنوان رویداد «پیوند» کرده ‌است. هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های استارت‌آپی جذاب و توانمند حوزه برق و مکانیک و معرفی آن‌ها به شتاب­دهنده‌ها (اعم از دانش بنیان یا غیر دانش بنیان) و سایر سرمایه‌گذاران و فعالان اکوسیستم نوآوری و در نتیجه تامین بخشی از هزینه‌های شتابدهی کسب و کارهای نوپا است.
محورهای این رویداد برق قدرت، منابع تغذیه و مبدل های الکتریکی، الکترومکانیک، انرژیهای نو و تجهیزات مکانیکال مرتبط با صنایع ریلی، پالایشگاهی و نیروگاهی خواهد بود.
در صورت داشتن طرح­‏های مستعد، هرچه سریع‏تر طرح موردنظر را برای این رویداد با محوریت «برق و مکانیک» ارسال نمایید. گفتنی است مهلت ارسال طرح تا 20 آذر ماه می‏­باشد. همچنین برای ارسال طرح می­توانید ازکاربرگ پیوند استفاده کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09141970065 تماس حاصل نمایید.
شرکت بینش بازار رهپا