به گزارش روابط عمومی دانشگاه به مناسبت روز ملی حمل و نقل آیین تجلیل از کارکنان حوزه حمل و نقل با حضور معاون اداری مالی و توسعه منابع مدیر اداری پشتیبانی و کارکنان فعال در حوزه حمل و نقل در محل سالن شهید چمران دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر صمدی معاون اداری، مالی و توسعه منابع با گرامی داشت ایام فاطمیه،  روز حمل و نقل را به فعالان این حوزه تبریک گفتند و از زحمات آنها قدردانی کردند.
ایشان در ادامه با بیان اینکه جنس کار رانندگان فعال در دانشگاه خاصو پر زحمت است، افزود: تعامل سازنده با دانشجو بیش از پیش می تواند در بهبود خدمت رسانی به این جامعه تاثیرگذار باشد.
در ادامه مهندس راستی، مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه با تبریک روز حمل و نقل اظهار داشتند سختی‌های کار رانندگان بر ما پوشیده نیست و تلاش‌های زحمت کشان در این عرصه خصوصاً با کار در دانشگاه به عنوان نهادی ارزشمند و تاثیرگذار لذتی از ناپذیر دارد.
ایشان در ادامه تصریح کردند: فراهم کردن شرایط برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات جامعه دانشگاهی در خصوص عملکرد حوزه حمل و نقل بایستی همیشه در اولویت قرار بگیرد، چرا که ما باور داریم با همراهی و مشارکت این جامعه می‌توان افزایش روز افزون کیفیت خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف به ویژه در این بخش‌ها رقم زد.
گفتنی است در پایان این مراسم پس از بیان مشکلات و نقطه نظرات کارکنان حوزه حمل و نقل، با اهدای هدایایی از آنان تقدیر به عمل آمد.