یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی دوره MBA

واژه MBA، مخفف عبارت Master of Business Administration بوده و دوره‌ای است متشکل از دانش و مهارت‌های نوین و کاربردی، با رویکردی مهارت‌محور که علاوه بر کمک به ایجاد نگرش مدیریتی در افراد، ابزارها و تکنیک‌های مورد نیاز برای رویارویی با چالش‌های کسب‌و‌کار را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

در دوره MBA، شما علاوه بر آشنایی با مفاهیم اساسی علم مدیریت، با جنبه‌های مختلف مدیریت یک کسب‌وکار مانند برنامه‌ریزی، بازاریابی، مالی، حسابداری، سرمایه انسانی و … آشنا شده و با مهارت‌آموزی بیشتر در گرایش انتخابی خود، در آن حوزه تخصصی، حرفه‌ای‌تر می‌شوید.

ضرورت و اهمیت دوره MBA

دنیای کنونی کسب‌و‌کار و اقتصاد جهانی، به گونه‌ای است که رقابت سازمان‌ها در آن پرتنش‌تر از قبل بوده و بقاء و سودآوری مستلزم بهره‌مندی از مدیرانی است که از دانش تخصصی، مهارت کاربردی و نگرش مدبّرانه برخوردار باشند. بنابراین در هر سطح مدیریتی و عملیاتی، برای موفقیت در کارراهه شغلی و بقای کسب‌و‌کار، نیازمند این هستید که خود را به آخرین دانش و مهارت‌های مدیریتی و اقتصادی مجهز کنید.

در همین راستا و با هدف ارتقای سطح آموزش عالی در فضای کسب‌و‌کار و رشد اقتصادی کشور، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان قطب مدیریت ایران، با بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزش دنیا، به روزترین سرفصل‌های کاربردی علم مدیریت و کادر اساتید مجرب حوزه مدیریت و اقتصاد کشور، اقدام به برگزاری دوره MBA  در گرایش‌های مختلف (استراتژی، بازاریابی، مالی و مدیریت پروژه) نموده است تا بستر مناسبی را برای کمک به توسعه، اشتغال و بهره‌وری برای صاحبان کسب‌و‌کار و مدیران سازمان‌ها فراهم آورد.

حداقل شرایط ورود به دوره MBA

 مدرک دیپلم ( کلیه رشته ها )،

پذیرش در مصاحبه ورودی دوره  

مخاطبین دوره

ویژه مدیران عامل، استارت آپ ها ،کارشناسان بازاریابی و فروش،علاقه مندان و فعالان در حوزه مدیریت کسب و کار 

اهداف کلی دوره

توسعه مهارت‌های تفکر انتقادی، تصمیم‌گیری و حل مسئله

توسعه مهارت‌های رهبری در جهت به‌کارگیری اثربخش تیم‌های مختلف

توسعه و ارتقای مهارت‌های ارتباطی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی مدیران

توسعه مهارت‌های تیزفهمی در کسب‌وکار

دستاوردها بعد از اتمام دوره

توانایی برقراری ارتباطات قوی و اثربخش در حوزه کسب‌وکار

توانایی شناسایی و حل مسائل کلیدی پیش روی یک کسب‌وکار

توانایی ادغام ابزارها و مفاهیم حوزه‌های مختلف مدیریتی (مانند امور مالی، بازاریابی، عملیات و غیره) برای حل مشکلات کسب‌وکار

کاهش هزینه آزمون و خطا و ریسک در هنگام تصمیم‌گیری‌های کسب‌وکار

توانایی شناسایی و بهره‌مندی از فرصت‌ها در راستای توسعه و رشد کسب‌وکار

 

مدت (ساعت) و نحوه برگزاری

۲۲۰ ساعت به صورت حضوری و مجازی

زمان برگزاری

نیمه دوم آبان ماه ماه سال ۱۴۰۲ 
پایان مهلت ثبت نام ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲
تاریخ مصاحبه ۱۶ و ۱۷ آبان ساعت ۹ الی ۱۳
ثبت نام قطعی ۱۵الی ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲
طول مدت دوره حدود ۸ ماه

شهریه (ریال)

۱۲۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال 

 خانواده دانشگاه حکیم سبزواری شامل ( اعضاء هیات علمی ، اساتید)

کارمندان از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردار می باشند .

صاحبان کسب و کار و مدیران  عامل شرکت های فناور مستقل در مرکز رشد از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردار می باشند .

شماره تماس کارشناس کارآفرینی : ۴۴۰۱۳۸۵۸ 

تسهیلات دوره

با حضور اساتید متخصص در حوزه کسب و کار 

برگزاری کلاس ها در روزهای پایانی هفته 

اعطای مدرک رسمی از وازرت عتف
(قابل ترجمه)

شرایط پرداخت اقساطی
(چک صیادی )

اساتید دوره