جلسه-کمیته
مدیریت فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری از تعاملات فرهنگی با دفتر نهادرهبری خبرداد.طی نشستی به منظور هم اندیشی و تعامل در خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، بین حوزه فرهنگی و دفتر نهاد رهبری،مقررشد برخی از فعالیت های فرهنگی مذهبی،با تعامل و نزدیکی بیش تری بین دو حوزه،انجام شود.
رحیم زاده،ضمن تاکید در برگزاری برنامه ها با کیفیت بیشتر،افزود: رمینه ها و ظرفیت های قابل ملاحظه ای در دانشگاه وجود دارد که با برنامه ریزی منسجم و مدون می توان از این ظرفیت ها استفاده کرد تا اتفاقات خوبی در حوزه فعالیت های فرهنگی،دینی و مذهبی در راستای سیاست های دو حوزه صورت بگیرد.
در این دیدار حجت الاسلام کشاورزر،معاونت فرهنگی نیز ضمن تاکید به تعمیق فعالیت ها،خواستار بهروری از پتانسیل دانشجویان در این جریان مذهبی شد.
مسئول دفتر نهادرهبری، با تاکید بر این هم گرایی و همکاری،گفت:لازم است هر دو حوزه فرهنگی و دفترنهاد،هرجا زمینه های مشترکی در فعالیت ها وجود دارد شناسایی نماید و از آن برای خدمت رسانی ، فرهنگ سازی دینی و نفع رسانی به جامعه دانشگاهی استفاده کنند.
طی این جلسه،برگزاری برنامه دهه فجر،با همکاری دو حوزه فرهنگی و دفتر نهاد،شامل”برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، مراسم غبارروبی مزارشهداء گمنام دانشگاه،تجلیل از خانواده شهیدان صانع زرنگ و مهدوی،برپایی جشن،مسابقات پارکو،اجرای تئاتر،موسیقی و… به  نتیجه نهایی رسید.