Capture
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: سی و یکمین جشنواره منطقه ای قرآن و عترت دانشجویان به میزبانی این دانشگاه برگزار خواهدشد.
حجت الاسلام دکتر رضا کشاورز افزود: این جشنواره، زیر مجموعه ی سی و یکمین جشنواره ی ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور است.
وی تصریح کرد: از آنجا که دانشگاه حکیم سبزواری سابقه ی بسیار خوبی در برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری دارد، پیشنهاد میزبانی این دوره ی جشنواره از سوی دکتر ایرجی کجوری، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به دانشگاه داده شد.
وی ادامه داد: در این مرحله از جشنواره، دانشگاه حکیم، میزبان دانشجویان، اعم ازدانشجویان دانشگاه های دولتی و غیر دولتی مناطق ۲و۹ کشوری خواهد بود.
وی تصریح کرد: این مناطق شامل هفت استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، سمنان،گلستان، مازندران و گیلان است.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه افزود: این جشنواره در سه بخش ترتیل، تحقیق و حفظ، در دو گروه خواهران و برادران ۱۴و۱۵اردیبهشت ماه ۹۵ برگزار خواهد شد.
وی مهمترین هدف این جشنواره را ارتقای سطح فرهنگ قرآنی -اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، ایجاد انس و الفت بیش از پیش دانشجویان دانشگاه ها با قرآن و عترت و تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه های سراسر کشور دانست.