۸۵۸۷۵۰۴۷۳۵۵۳۵۴۴۷۷۰۸۹۶۱۶۷۰۶۸۹
جلسه چگونگی برگزاری سی ویکمین جشنواره قرآن وعترت دانشجویی منطقه  ای ۲ و ۹ کشور در مورخ ۶/۱۱/۹۴ با حضور کارشناسان حوزه ساعت ۳۰/۱۲ در محل دفتر معاون فرهنگی و اجتماعی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکترکشاورز(معاونت فرهنگی واجتماعی) ضمن ارائه چارت تشکیلاتی ستاد برگزاری جشنواره  برنحوه ی کیفیت اجرای جشنواره تاکید کردند واشاره نمودند که هریک از کارشناسان باید با به کارگیری تمام پتانسیل های موجود در هرچه بهتر برگزارکردن این جشنواره ی قرآنی بر اساس شرح وظایف اهتمام ورزند. سپس آقای رحیم زاده (مدیرفرهنگی) عنوان کردند که جزئیات هر کارگروه وهزینه های پیش بینی شده در چارت ارائه شده وشرح وظایف که باید در راستای هرکارگروه صورت گیرد هرچه سریعتر به دبیرخانه تحویل داده شود.
در ادامه ی جلسه آقای دلبری(معاون مدیرفرهنگی) مباحثی را پیرامون اثرگذاری فرهنگی جشنواره ها در داخل دانشگاه وقرارگرفتن مبنای کاردر راستای نظرات شورای سیاستگذاری عنوان نمودند. با توجه به نظرات وصحبت های کارشناسان محترم حوزه مبنی بر اینکه اردیبهشت ، ماهی پرکار برای این عزیزان میباشد ضمن قبول برگزاری جشنواره مذکور خواستار کاهش وظیفه های محول به آنان شدند.
در ادامه  جلسه دکتررمضانی(مدیراجتماعی) با توجه به حضور کانون شهدا در مجموعه فرهنگی پیشنهادی را درخصوص محول کردن وظیفه اجرای این جشنواره به کانون شهدا مطرح کردند که پس از مباحثه هایی پیرامون این پیشنهاد موارد زیر به تصویب اعضای حاضر در جلسه در آمد
کلیه امور اجرایی برگزاری سی ویکمین جشنواره دانشجویی قرآن وعترت منطقه دو و نه با توجه به اعلام آمادگی دبیر کانون (آقای زینبی ) به کانون شهدا محول گردید.
۲- مسئولیت  اجرایی  جشنواره قرآنی با توجه به قبول آقای دکتر رمضانی( مدیراجتماعی ) با همکاری کانون شهدا به ایشان واگذار گردید.
۳- مقرر گردید کارشناسان حوزه همکاری و پشتیبانی لازم را در امر برگزاری جشنواره  با جناب دکتر رمضانی و کانون داشته باشند.
۴- کانون شهدا موظف است تا افراد مربوط به هرکارگروه را از میان دانشجویان متعهد ومسئولیت پذیر برگزیند و به همراه برنامه ی راهبردی خوددر اولین فرصت  ارائه دهد.