هم زمان با سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به میهن اسلامی،به همین منظور،جشن بزرگ انقلاب به همت حوزه فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری در آمفی تئاترشریعتی این دانشگاه باحضور هنرمندان استان خراسان رضوی،برگزارشد.
IMG_3701
جشن بزرگ انقلاب،یکی از اعیاد مردمی کشور ایران محسوب میشود که نه تنها افرادی که یادگاران آن دوران هستند بلکه جوانانی که تنها نامی از آن را به گوش جان نشیده اند،مسرور میکند.
دانشگاه حکیم سبزواری به همین منظور با برپایی جشنی ویژه،با برگزاری تئاتر،تقلید صدا،آوازخوانی حماسی و کلاسیک خواننده مشهور مرتضی تاجیک و همچنین حضور عجیب ترین افراد چون: ماشین حساب انسانی و مرد جاروبرقی در دنیا،مهمانان را به شگفت و حیرت وا داشت.
دکترکشاورز معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه حکیم سبزوای،در خلال برنامه،خطاب به مهمانان ضمن تاکید و تبریک به این جشن بزرگ،مناسبتهای ملی و مذهبی و اهمیت تبلیغ این امر در بین جوانان گفت: هویت و اصالت فرهنگی هر جامعه ای به وقایع مهم تاریخی آن جامعه بستگی دارد و به هرمیزان این رویدادها از سوی مردم مورد تکریم و ترفیع واقع شود، به همان میزان از ماندگاری و جاودانگی بیشتری برخوردار خواهد بود.
وی به ارزش و جایگاه والای دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در تاریخ ملت ایران اشاره کرده و اظهار داشت: همه ساله با فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند ایران اسلامی، مردم مومن و ولایتمدار کشورمان به پاس قدرشناسی از رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و رشادت جوانان غیور و انقلابی این مرز و بوم، مراسم گرامیداشت در مناطق مختلف کشور برگزار می کنند تا یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب را زنده نگه دارند.
IMG_3784  IMG_3667
در ادامه برنامه، با اجرای تیم ورزشی دختران در رشته ژیمناستیک و اهدا جوایز به برگزیدگان مسابقه ” بهترین خاطره من از انقلاب ” ویژه کارکنان دانشگاه حکیم و همخوانی سرود جمهوری اسلامی ایران توسط حضار، این جشن با شکوه هرچه تمام تر،برگزارشد.