IMG_4165
علی خیابانی رئیس شورای راهبردی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری شد.
در نشستی که به منظور تبادل اطلاعات و پیش برد برنامه های انجمن های علمی با حضور معاونت فرهنگی،مدیر و معاون فرهنگی ،کارشناس و دبیرانجمن های علمی دانشگاه حکیم سبزواری در سالن کنفرانس حوزه فرهنگی در روزشنبه ۲۶بهمن برگزارشد،علی خیابانی به عنوان رئیس شورای راهبردی انجمن های علمی دانشجویی به مدت یکسال انتخاب شد.
خیابانی که پیش از این مسئولیت دبیرشورای دبیران انجمن های علمی را برعهده داشت در جمع دبیران در خصوص حیطه مسئولیت خود گفت:رهبر معظم انقلاب،خطاب به دانشجویان فرموده است:کارهای بزرگی از سوی انجمنهای علمی و دانشجویان کاوشگر برای ملت ایران انجام گرفته است و ملت ایران را در میدان ها و عرصه های مختلف پیش برده است.”
خیابانی در ادامه و با اتکا بر این جمله افزود:انجمن های علمی موتورهای محرک رشد علم در هر دانشگاه هستند که می توان انجمن های علمی را بی حاشیه ترین تشکل دانشجویی به شمار آورد.
وی در ادامه گفت:اگر امروز در دنیای سیاست و اقتصاد حرفی برای گفتن داریم بدلیل پیشرفت های علمی ست که توسط دانشجویان و شرکت های دانش بنیان صورت گرفته است.
خیابانی بااشاره به جشنواره ملی حرکت به عنوان بزرگترین رویدارعلمی دانشجویی در کشور بیان کرد:ما هرساله شاهد دستاوردها و توانمندی های دانشجویان انجمن های علمی دراین جشنواره هستیم که مقدمه برپایی این جشنواره در سطح کشور، ابتدا جشنواره ای با همین عنوان و محتوا در سطح دانشگاه برگزارمیشود که در اردیبهشت ماه هرسال آتی میزبانی حضور انجمن های علمی را خواهیم داشت که این امر مستلزم توجه و حمایت ویژه مسئولین و کارشناسان مجموعه فرهنگی است.
در انتهای این جلسه،از منتخبین جشنواره ملی حرکت سال۹۴و دبیران انجمن ها با اهدا لوح و هدایای مادی تقدیر به عمل آمد. لازم به ذکر است دانشگاه حکیم سبزواری با۳۰انجمن علمی فعال توانسته هرساله در عرصه جشنواره های حرکت جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد.IMG_4233IMG_4215IMG_4152