بببب
هر ساله انجمن مهندسی شیمی ایران مسابقاتی با عنوان کمیکار(Chem-E-Car) در سطح کشور در یکی از دانشگاههای کشور برگزار میکند .در سال جاری این مسابقات در دانشگاه اصفهان در روزهای ۱۴ ام و ۱۵ ام بهمن برگزار شد.
از دانشگاه حکیم سبزواری و از دانشکده مهندسی نفت و پتروشیمی نیز برای سومین بار در طی ۱۰سال برگزاری این مسابقات در سطح کشور تیمی با نام حکیمیکار(  Ha-Chem-E-Car) شرکت کرد . تیم “حکیمیکار” از دانشکده نفت وپتروشیمی و با دانشجویان مهندسی شیمی ورودی ۹۲ دراین  مسابقات شرکت نمود و توانست از بین ۳۳ تیم شرکت کننده از سراسر کشور مقام ۱۱ ام را در بخش عملکرد و مقام ۵ ام را در بخش لیگ آزاد کسب کند .
شایان ذکر است این تیم فعالیت  خود را از بهار ۹۴ آغاز کرد و فرآیند مطالعات اولیه وآماده سازی این ماشین ۳ ماه به طول انجامید.
تقریبا تمامی آزمایشها در دانشکده مهندسی نفت و پتروشیمی انجام شد.شایسته است از تمامی اساتیدی که دراین مسیر ما را یاری کرده اند تشکر کنیم .
اعضای تیم: امیر حسین شکوهی فر، محمد باباجانپور، احمد فلاح، فاطمه فراشیانی،عاطفه حسینی،زینب سرباز، مهسا برو غنی و سرپرست گروه را دکتر سید محمد مهدی نوری برعهده داشت.