۰۱
حضور دبیر شورای دبیران انجمن های علمی دانشگاه حکیم سبزواری در هشتمین نشست دبیران شورای فرهنگی واتحادیه انجمن های علمی دانشگاه های کشور
رحمانیان دانشجوی زبان انگلیسی، که به تازگی در دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان دبیرشورای دبیران انجمن ها، انتخاب شده بود، طی نشستی که در هشتمین نشست دبیران شورای هماهنگی و اتحادیه های انجمن های علمی کشور به میزبانی دانشگاه بوشهر حضور داشت، به سمت دبیری منطقه ۹کشور منصوب شد.
۰۳
این نشست ۳ روزه از تاریخ ۲۷ بهمن ماه با حضور دکتر ایرجی ، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر، دکتر اسکندری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر باقرپور رئیس اداره فعالیت های علمی وزارت علوم و آقای دانشی کارشناس اداره فعالیت های علمی وزارت علوم، اساتید مشاور و دبیران شورای هماهنگی انجمن های علمی دانشگا‌ه‌های سراسر کشور در سالن آمفی تئاتر دانشکده نفت و گاز این دانشگاه برگزار شد.
محور سخنرانی پیرامون نقشه راه و نقش و جایگاه انجمن‌های علمی دانشجویی در رشد و توسعه علمی کشور بود که با نشست صمیمی دبیران و ارتباط حضوری با مدیرکل فرهنگی وزرات علوم،به بیان  مشکلات پرداخته شد.
۰۲
اولین نشست رسمی با حضور دکتر باقرپور  و ۵۶ نفر از دبیران انجمن علمی در سالن فردوسی دانشکده ادبیات و زبان فارسی برگزار گردید . در ابتدای  این نشست ، دکتر باقر پور با ارائه گزارشی پیرامون  انجمن های علمی سراسر کشور  و عملکرد آنها  موضوع و اهداف نشست را مشخص نمود . دبیران هر یک از دانشگاه ها با معرفی خود و سوابق علمی دانشگاه خود مشکلات و راه حل های پیشنهادی خود را ارائه کردند .
در ادامه کمیسیون هایی به شرح زیر پیشنهادشد:
کمسیون جشنواره حرکت
کمیسون کارآفرینی
کمیسون اتحادیه های انجمن های علمی
کمسیون انجمن های علمی خود اتکا
پس از شرکت دبیران در هریک از کمیسیون ها ،ماحصل نتایج به دکترایرجی منتقل شد که وی پس از شنیدن سخنان  پیرامون سوالات و مشکلات مطرح شده  توضیحاتی  ارائه کردند .
لازمه به ذکر است دانشگاه های منطقه۹ شامل(دانشگاه های خراسان رضوی،خراسان شمالی، خراسان جنوبی وسمنان )می شود