۴۲۱۲۲۰۱۷۵_۱۴۱۸۶۱
رحیم زاده از اعزام دانشجویان حکیم سبزواری به اردوی معنوی سرزمین نور خبرداد.
مدیرفرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری به خبرنگارما گفت:امسال دانشجویان حکیم سبزواری با رویکردی فرهنگی، با همت بسیج دانشجویی این دانشگاه پا به جاده سرزمین نور خواهندگذاشت.
وی ضمن تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در امرمطالعه افزود: با توجه به اینکه دانشجویان به عنوان سرمایه های علمی در پیشبرد اهداف کشور در تمامی ابعاد علمی،فرهنگی،اقتصادی و …نقش اساسی را ایفا می کنند از هرگونه برنامه جهت بالابردن رشد مطالعاتی دانشجویان بهره می گیریم و اینبار با برگزاری مسابقه کتاب خوانی “داستان سیستان”با انتخاب دانشجویان منتخب جهت شرکت در اردوی زیارتی راهیان نور اقدام کرده ایم.
A-rahian01
محمدابراهیم رحیم زاده،در ادامه بیان داشت:دو کاروان مشتمل بر ۱۰۰ دانشجوی پسر و دختر روز یکشنبه۱۶اسفندماه به مدت یک هفته،به مناطق جنوب خواهندرفت.
وی همچنین ضمن اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی، عنوان کرد:پخش فیلم هایی با محوریت دفاع مقدس و پایداری در اتوبوس ها و مکان های استقرار، همراه شدن راوی، روحانی و مداح با اتوبوس ها جهت استفاده هر چه بهتر دانشجویان از اردو، توزیع نشریات و هدایای فرهنگی در بین کاروان ها و برپایی نشست های گفتگو محور از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در اردوی راهیان نور دانشجویان می باشد.
لازم به ذکراست دانشگاه حکیم سبزواری اعزام کاروان های دانشجویی را از سال ۱۳۷۹ به سمت مناطق جنوب آغازکرده است.