۴۲۱۳۳۷۰۹۵_۶۴۶۹۰
دکترکشاورز در مراسم اختتامیه جشنواره قرآن وعترت دانشجویی که به منظور تقدیر از برگزیدگان در بخش های شفاهی و کتبی به همت حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزارشد،دانشجویان قرآنی را به عنوان  معشوقان خداوند معرفی کرد وگفت: شما با توجه و عنایت خداوند، در این راه قدم گذاشته اید و همانطور که خواندن کلام محبوب،برای چندین بار دل را آرام میکند، خواندن و نگاه کردن به آیات قرآن نیز همین گونه است.
وی در ادامه، پرداختن به مباحث دینی به خصوص برنامه های قرآنی را به موازات دیگر فعالیت های فرهنگی و هنری، از رسالت های حوزه معاونت فرهنگی برشمرد وافزود:خداوند را شاکریم که در این جامعه تزویر و ریا، ،شما قدم در راه سعادت گذاشته اید و ضمن اشاره به کلام پیامبراکرم (ص) که مردم را در رابطه با قرآن به چهاردسته تقسیم کرده اند، گفت: شما دانشجویان و برگزیدگان قرآنی، جزء دسته چهارم، محسوب می شوید که همانند ترنج،خوش بو،خوش عطر و خوش مزه هستید، چراکه عمل کننده به قرآن جزء بهترین و محبوب ترین انسان ها بشمار می رود.
در ادامه رحیم زاده، دبیرجشنواره دانشگاهی قرآن وعترت، ضمن تقدیراز برگزیدگان و عوامل اجرایی این جشنواره گفت: تبریک بنده علاوه به برگزیدگان، به آن دسته از دانشجویانی ست که با قرآن انس گرفته اند و از رهنمودهای آن در طول زندگی بهره می گیرند.
۴۲۱۸۳۱۳۱۳_۶۰۲۳۲
وی، ضمن اهمیت دادن به رقابت های بیرونی، از مجاهدت و تلاش افراد در مهم ترین رقابت درونی، که همان تذهیب نفس و رشد فضائل اخلاقی ست اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به اهداف و موازین قرآنی، باید با بهره جویی از پتانسیل و استعدادهای درونی ، که از مهم ترین محرکه ها و رقبای درونی بشمار می رود استفاده کرد تا به پیروزی نهایی رسید.
محمدابراهیم رحیم زاده، عمر آدمی را از ارزشمندترین نعمت ها برشمرد و گفت: گاهی انسان ها با توجه به عمری که دارند  و به اندازه تعداد سال های زندگی خود در این کره خاکی ، نتوانسته اند تجربیات ارزشمندی را کسب نمایند و در ابتدای بلوغ فکری در تمام ابعاد فرهنگی،معنوی،اجتماعی و … باقی مانده اند. اما هستند افرادی که با وجود سن کم توانسته اند در رقابت درونی به اندازه عمر یک آدم میانسال تجربیات و فضائل اخلاقی کسب نمایند که شما ان شاالله با توجه به اینکه حاملان و عمل کنندگان به کتاب خدا هستید،جزء انسان هایی به شمار می روید که علاوه بر رقابت های بیرونی در رقابت های درونی هم پیروز خواهید بود.
مدیرفرهنگی دانشگاه در ادامه، دانشجویان قرآنی را جزء پویاترین دانشجویان معرفی کرد که علاوه بر مباحث علمی، درصدد کشف حقایق موجود در این کتاب الهی هستند و سعی در تکامل اخلاقیات انسانی که مورد قبول قرآن و اسلام است می باشند.