۶۵
مدیر فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری،از چاپ مقاله ای با عنوان ” مطالعه عوامل  موثر بر ایجاد انگیزه و پویایی در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان ” درفصلنامه تخصصی شورای عالی انقلاب فرهنگی” خبرداد.
رحیم زاده،ضمن عرض تبریک به سیدمهدی دلبری معاون مدیرفرهنگی،گفت:شورای عالی انقلاب فرهنگی، به عنوان یک مرکز قانونگذار فرهنگی در بین نهادها و سازمان های حکومتی جمهوری اسلامی ایران،می باشد و از آنجایی که پرداختن به امرگسترش و نفوذ فرهنگ اسلامی در جامعه،تزکیه محیط های علمی و فرهنگی و تحول دانشگاهها، مدارس و مراکز فرهنگی و هنری بر اساس فرهنگ اسلام،جزء اهداف این سازمان بشمار می رود، اینگونه فعالیت ها به خصوص در دانشگاه ها می تواند در پیشبرد اهداف متعالی شورای عالی انقلاب فرهنگی کمک شایانی نماید.
چکیده
از این رو معاون مدیر فرهنگی با مقاله ای تحت عنوان ” مطالعه عوامل موثر بر ایجاد انگیزه و پویایی در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان “   فرهنگ را اینچنین معرفی کرده است:
index
 
فرهنگ مقوله ای است بسیط که پرداختن به ابعاد مختلف آن برای توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه در کنار مطالعه نقش آفرینی فرهنگی دانشگاه ها در تربیت انسان هایی آینده ساز و فرهیخته،امری اجتناب ناپذیر و حائز اهمیت است.
گزاف نیست اگر بگوییم تمدن زاییده فرهنگ(بابرداشتن جلوه های فرهنگ مادی و معنوی) است.
دانشگاه ها در نگاه نخست،فرهنگ ساز و عامل و حامل فرهنگ جامعه بوده،کارکردهای فرهنگی و اجتماعی آنان،از رسالت های مهمی است که بررسالت اصلی آنها که همان رسالت علمی آموزشی و فناوری است، نیز اثر می گذارد.
لازم به ذکر است؛ سیدمهدی دلبری علاوه بر چاپ این مقاله، بیش از ۷ مقاله دیگر در زمینه تخصصی و فرهنگی به چاپ رسانده است و دارای رتبه برگزیده کشوری بخش طرح های فرهنگی همایش ملی کارشناسان فرهنگی می باشد.
جهت آشنایی بیشتر به معاون مدیرفرهنگی کلیک نمایید.