صبح امروز۳مهرماه۱۳۹۵ نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان ” جلوه های ایثار” به همت بسیج کارکنان و حوزه فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری در نگارخانه دائمی اسرار باحضور جمعی از مسئولان و ایثارگران دانشگاه حکیم سبزواری افتتاح شد.
tttt
در این نمایشگاه عکس‌ها و پوسترهایی از شهدای گران قدر دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است که اردیبهشتی مسئول بسیج کارکنان هدف از برگزاری این نمایشگاه را تقویت ارزش‌های اسلامی و معنوی و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد.
در ادامه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه،توجه به معرفی رشادت و شهامت رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف فرهنگی و انقلابی را در دانشگاه، لازم و ضروری دانست و گفت: بنا به گفته رهبر،استراتژی جمهوری اسلامی ایران باید استراتژی تهاجمی باشد،تهاجم نه به معنای خشونت،بلکه به معنای تبیین وتعریف درستی از حقوق بشر و تقویت و دفاع از مباحث اتمی و انرژی هسته ای.
qqqq
 
دکترکشاورز ضمن تاکید بر انجام اینگونه فعالیت ها،به استکبار ستیزی و استفاده از رهنمود های رهبر اشاره کرد وگفت: رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و با الهام از پیام عاشورا و سیره عملی و اعتقادی اهل بیت (ع) و پذیرش الگوی صحیح ولایت مداری در دفاع از ارزش‌های معنوی و اعتقادی ما اسوه و نمونه شدند و آرامش و امنیتی منحصر به فرد برای این خطه به یادگار گذاشتند که .ظیفه ما ضمن پاسداری از این میراث،انتقال صحیح آن به آیندگان است.
لازم به ذکر است ضمن گرامی داشت یاد و خاطره  شهدای منسوب به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری از خانواده های شهیدان باقری، رامشینی، قانعی،قلعه نویی( مدرسی نژاد)، ثابتی، شهید برغمدی( محسنی کیا)و همچنین همچنین از ایثار گر منتخب دانشگاه آقای باقرآبادی تقدیر به عمل آمد.