سی امین همایش جدیدالورودها با حضور بالغ بر۱۵۰۰دانشجو در مقاطع،کارشناسی،ارشد و دکتری به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزارخواهدشد.
۴۲۲۳۰۵۷۷۶_۶۱۵۴۱
رحیم زاده مدیرفرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری ضمن اعلام این خبر افزود:این همایش که از ابتدای سال تاسیس دانشگاه برگزارشده است امسال با شعار” تلاش برای توسعه” به معرفی بخش های مختلف دانشگا اعم از معاونت ها،دانشکده ها،حوزه هاو همچنین تشکل های دانشجویی خواهد پرداخت.
وی،ارج نهادن به مقام والای دانشجویان را که در امر تولید علم برای ایران اسلامی نقش آفرین هستند را از اولویت های کاری و اداری محیط دانشگاهی برشمرد و افزود:شان و منزلت دانشجو ایجاب می کند علاوه برحضور علمی در دانشگاه ، امکان اندیشیدن در سایر موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، دینی و فرهنگی جامعه را نیز داشته باشد. که همایش پیش دانشگاهی جدیدالورودها با معرفی ظرفیت و پتانسیل و امکانات دانشگاه این امر را تسهیل می کند.
مدیرفرهنگی،تولید علم و اندیشیدن را سرلوحه کار دانشجویان معرفی کرد و گفت:انجام فعالیت های علمی- پژوهشی و همچنین تلاش وسازمان دهی نیروهای متخصص جهت توانمند سازی در جامعه باید توسط  دانشجویان با استفاده تشکیل نیروهای متخصص و استفاده از تجربیات فرهنگی و اجتماعی سال های گذشته صورت بگیرد.
لازم به ذکر است همایش پیش دانشگاهی جدید الورودها جمعه۹مهرماه ساعت۱۵درتالارشریعتی برگزار خواهدشد.