IMG_4142
مدیرفرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری ضمن اعلام خبر برگزاری همایش جدیدالورودها،گفت:حضور دانشجویان جدید درمحیط دانشگاهی علاوه بر فراهم آوردن فضایی متفاوت نسب به سال های گذشته،متولیان فرهنگ را با ایده، تفکر،سلایق و پتانسیل های متفاوتی روبرو می کند که جذب ،بکارگیری و راهنمایی استعدادها و نیروی فکری جدید،تلاش و دقت کانون های فرهنگی،اجتماعی و تشکل های اسلامی را می طلبد.
رحیم زاده،ضمن اشاره به فعالیت هایی که تاکنون توسط کانون ها صورت گرفته است،افزود: وجود کانون های متعدد در دانشگاه،نشان دهنده گستردگی نیروهای خلاق و پویا است که اگر از توجه به آنها کاسته شود،شاهد رکود در فعالیت های فرهنگی و عدم ایجاد الگو مناسب با محتوای عالی برای آیندگان خواهیم بود.
وی،کانون های فرهنگی،اجتماعی و تشکل های اسلامی را از عمده ترین سرمایه های دانشگاه معرفی کرد و گفت: کارشناسان فرهنگی باید برای تقویت این بخش، از برگزاری ساده ترین موارد و مناسبت های ملی و مذهبی سالیانه غفلت نکنند و به برگزاری دوره های آموزشی،همایش ها،جشنواره ها در راستای اهداف دانشگاه بپردازند.
مدیرفرهنگی در انتها تقویت خودباوری ملی، ارتقای سطح همکاری‌های جمعی،بسط و تعمیق فرهنگ مشارکت در دانشگاه‌ه را از مهم ترین اهداف کانون‌های فرهنگی،اجتماعی و تشکل های اسلامی برشمرد.