۰۱۲۳
دکترکشاورز،در همایشی که به منظور آشنایی و آگاهی رساندن دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی و با همکاری روابط عمومی برگزارشده بود بیان کرد: حوزه معاونت فرهنگی و اججتماعی یکی از پرمخاطب ترین معاونت ها در سطح دانشگاه به شمار می آید.
وی،وجود۱۵کانون فرهنگی و اجتماعی،تشکل های اسلامی و۲۹انجمن علمی را از دلایل حضور و مراجعه دانشجویان به حوزه فرهنگی عنوان کرد و افزود: جذب،حمایت و نظارت از تفکر،ایده و برنامه ریزی های دانشجویان از مهم ترین وظایف این حوزه به شمار می آید که وجود دو مدیریت فرهنگی و اجتماعی به عنوان بازوان خدمت رسان در این حوزه می تواند زمینه ساز رشد و تعالی پتانسل های بالقوه دانشجویان مستعد و پرتلاش باشد.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: فعالیت‌های کیفی حوزه فرهنگی با محوریت دانشجویان، تقویت تعامل و ارتباط‌های ملی و بین المللی در حوزه فرهنگی و دانشگاهی را ضروری دانست و اظهار کرد: ما در حوزه فرهنگی،نگاه عمیقی به این مقوله داریم و تربیت افراد متخصص در اجتماع و محیط های شغلی از اولویت های مجموعه فرهنگی و اجتماعی می باشد.
وی همچنین ضمن اشاره به کسب ۴مقام برتر انجمن های علمی در جشنواره ملی حرکت افزود:امیدواریم با حضور شما دانشجویان در عرصه علم و فناوری و فرهنگی،شاهد کسب عناوین شایسته و ممتاز در بسیاری از رقابت های علمی و فرهنگی در سطح کشورباشیم.