۰۱۲۳
حجت الاسلام کشاورز در مراسم نقد و بررسی همایش جدیدالورد،ضمن تقدیر از عوامل اجرایی این برنامه،خاطرنشان کرد:در هر برنامه ای نقص و کمبودهایی احساس می شود اما رضایت مندی مخاطبین از برنامه نشان دهنده تلاش خالصانه نیروهای اجرایی و کیفیت بالای همایش بوده است.
وی،رعایت نظم،عدالت،قانون مندی،راست گویی را از ارکان مقوله های فرهنگی در جامعه دانست و گفت: عدم رعایت موارد ذکرشده،نشان دهنده مظلومیت فرهنگ است که در سازمان ها و ادارات نیز این گونه موارد و حتی بیشتر از آن به چشم می خورد.
دکترکشاورز، اهمیت دادن به درخواست دانشجویان با رعایت قانون را یکی از سرفصل های کاری کارشناسان عنوان کرد و ضمن تقدیر ازمهرآبادی کارشناس امور انجمن ها در کسب۴مقام برتر جشنواره کشوری حرکت،این افتخار را مدیون  تعامل کادراداری حوزه فرهنگی دانست و خواستار ادامه تفاهم،همدلی و همکاری در برگزاری جشنواره کشوری رویش در آذرماه سال جاری شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه،نگاه مسئولین به وظایف و حیطه کاری شان را،نگاهی صرفه جویانه عنوان کرد و افزود:پاسخ گویی به نیازها و رفع نواقص در برنامه ها باید به هنگام و اصولی صورت گیرد تا از اسراف در زمان،انرژی،پول در سازمان ها جلوگیری شود.