Capture
راه اندازی ایستگاه مطالعه در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم،به عنوان مهم ترین اقدام فرهنگی در آغاز سال تحصیلی نیم سال اول،سعی در هموار نمودن برخی از مشکلات مربوط به عدم استفاده جوانان در زمینه کتاب خوانی کرده است.
رحیم زاده در این باره افزود: با توجه به مراجعات دانشجویان به حوزه فرهنگی و برگزاری جلسات متعدد در زمینه های علمی،فرهنگی و نشست های تخصصی،برخود لازم دانستیم از محیط حوزه و زمان مفید برای دانشجویان بهترین موقعیت را فراهم آوریم تا بتوانند علاوه بر رسیدگی به امور جاری در حوزه،به رشد فرهنگ کتاب و کتاب خوانی کمک شایانی نماییم.
مدیرفرهنگی، ایجاد انگیزه،تقویت و ثبات عادت به مطالعه عمومی در دانشگاه را از مهم ترین اهداف راه اندازی این طرح ماندگار عنوان کرد و گفت: کم هزینه بودن این طرح نسبت به عضو شدن در کتابخانه های عمومی و تخصصی،یکی از ویژگی های این ایستگاه مطالعاتی می باشد.
۰۱  ۰۳
وی همچنین،از وجود کتب نفیس و مرجع در بسیاری از زمینه های هنری و فرهنگی خبرداد و افزود:وجود بیش از۲۰۰نسخه کتاب با عناوین مختلف در این ایستگاه می تواند علاوه بر دسترسی آسان دانشجویان به کتاب ها،زمینه استفاده از مطالب مفید و ارزشمند را جهت برگزاری مراسمات و برنامه های اعضاء فعال انجمن ها و کانون ها فراهم آورد.
این استاددانشگاه در انتها بیان داشت:نشریات،ویژه نامه های دانشجویی و کتب ارسال شده از سوی وزرات علوم با موضوعات مختلف،از دیگر موارد موجود در این ایستگاه می باشد.
۰۴  Capture